• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار عیدانه شهردار ارومیه با خانواده بزرگ شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار عیدانه شهردار ارومیه با خانواده بزرگ شهرداری

در این مراسم، محمد حضرت پور شهردار ارومیه ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و راز و نیاز با پروردگار متعال و ماه بخشودگی و عفو گناهان است و امیدوارم پروردگار متعال به برکت این ماه مبارک همه گناهان ما را بخشیده باشد.

وی با اشاره به اقدامات پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرداری ارومیه اظهار داشت: شهرداری ارومیه با مصوبات شورای اسلامی شهر و تلاشهای شبانه روزی مهندسین و کارکنان شهرداری توانسته اقدامات قابل ارزنده ای را انجام دهد که در نوع خود کم نظیر بوده است.

محمد حضرت پور همچنین در ادامه سخنانش افزود: امروز ارتباط و تعامل یکی از بهترین راهکارهای مهم برای رسیدن به اهداف های بزرگ در راستای توسعه و آبادانی شهر است.

شهردار ارومیه ضمن قدردانی از استاندار و شورای اسلامی شهر در راستای احقاق اهداف شهرداری گفت: یکی از مهمترین سیاست های بنده، تأمین رفاه کارکنان و استفاده از نیروهای متخصص است، چون با ارزش نهادن به کارکنان و کارگران و نیز استفاده از متخصصان فکری می توان به اهداف های مهم اقتصادی و اجتماعی رسید.

وی همچنین با اشاره به بودجه 550 میلیارد تومانی شهرداری ارومیه در سالجاری اظهار داشت: با حمایت های شورای اسلامی شهر ارومیه، بودجه شهرداری در سال 92 به 550 میلیارد تومان ارتقاء یافت که 100 میلیارد تومان آن از طریق اوراق مشارکت و بقیه آن نیز با تلاش های شبانه روزی کارکنان شهرداری ارومیه محقق می شود.

محمد حضرت پور در ادامه افزود: امروز شهرداری ارومیه به عنوان یک بنگاه بزرگ اختصاصی اقدامات ارزنده ای را در زمینه املاک انجام داده است و توانسته در 4 ماهه اول سالجاری 87 درصد از بودجه سال 92 را وصول نماید.

در ادامه مراسم محرم تیزکار، معاون اداری مالی شهرداری ارومیه ضمن تشریع فعالیت های حوزه اداری گفت: شهرداری ارومیه در راستای حمایت از کارکنان و تأمین رفاه آنان اقدام به توزیع مواد غذایی و کارت هدیه در ماه مبارک رمضان نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: بنده جا دارد از مدیران و کارکنان امور اداری شهرداری ارومیه در جهت حرکت ها و تلاش های خود در راستای اجرای حکم کارکنان و نیز اجرای تصمیمات در کمیته رفاهی تقدیر و تشکر نمایم.

در پایان ابراهیم صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه نیز با ارائه گزارش از عملکرد حوزه معاونت فنی و عمرانی پرداختند.













Print
1594 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان