• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار ملی پوشان والیبال با شهردار ارومیه
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار ملی پوشان والیبال با شهردار ارومیه

در این دیدار که ملی پوشان والیبال ایران (سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ،عبدالرضا علیزاده و میلاد عبادی پور) حضور داشتند، شهردار ارومیه در این دیدار با تقدیر وتشکر از عملکرد تیم ملی والیبال ایران در کسب جهانی و نیز بازیکنان ارومیه ای گفت :از اینکه پرچم جمهوری اسلامی ایران را باردیگر برافراشتید از شماها تقدیر و تشکر می نمایم .

محمد حضرت پور در ادامه سخنانش با اشاره به نقش بازیکنان ارومیه ای در تیم ملی گفت :شماها از افتخارات بزرگ شهر ارومیه هستید و امیدوارام بتوانید با همفکری و همدلی شما عزیزان بتوانیم امسال در لیگ برتر کشوری به جایگاه واقعی خود برسیم.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه باید سعی کنیم از شأن و جایگاه واقعی والیبال ارومیه دفاع کنیم اظهار داشت:یکی از مهمترین دغدغه های مردم ارومیه،قهرمانی و حفظ آبرو و شأن والیبال ارومیه است و از شما می خواهم با تمام قدرت و با کسب پیروزی های خود و با حفظ شأن و آبروی والیبال ارومیه ،دل مردم را شادمان کنید.

وی همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به آخرین وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت:باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه امسال با جذب بازیکنان مهم و کلیدی در وضعیت بسیار مهمی قرار دارد و امیدوارم بتوانیم با کسب بهترین نتایج به مقام قهرمانی دست یابیم.

محمد حضرت پور همچنین با اشاره به اهداف باشگاه اذعان داشت:هدف ما قهرمانی نیست بلکه دفاع از آبرو و جایگاه والیبال ارومیه است.

گفتنی است که شهردار ارومیه به پاس تلاش ها و زحمات ملی پوشان ارومیه ای تیم  ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با اهداء لوح تقدیر به عمل آورد.

Print
941 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان