• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه خبر داد: تصویب بودجه سال 94 شهرداری با رویکرد فرهنگی و اجتماعی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه خبر داد: تصویب بودجه سال 94 شهرداری با رویکرد فرهنگی و اجتماعی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  ابراهیم خلیل رضاییه درحاشیه نهمین دوره مسابقات فوتسال شهرداری کلانشهرهای کشوردر نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه مدیریت شهری ارومیه در دو سال گذشته با رویکرد مسایل فرهنگی و ورزشی برنامه های خود را اجرا می کند، افزود:  با وجود عدم مسئولیت شهرداری ارومیه در توسعه زیر ساخت های ورزشی و همچنین وجود مشکلات اعتباری ولی با توجه به نیازهای شهری شهروندان  شهرداری ارومیه توسعه زیر ساخت های ورزشی  را در دستور کار مدیریت شهری قرار داده است .

 وی با اشاره به توسعه ورزش های همگانی در شهر ارومیه گفت:  در بودجه سال 92 برای توسعه ورزش همگانی در شهر ارومیه  با سفارش و تاکیدات مدیریت شهری اقداماتی چون برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال در محلات ، نصب ست های ورزشی در پارک ها و احیای بازی های بومی و محلی در پارک های سطح شهر برگزارمی شود.

رضاییه ادامه داد:  همچنین مدیریت شهری ارومیه به منظور تحقق  امر مهم ورزش  و توانمند سازی هیئت های ورزشی  اقدام  به برگزاری مسابقات ملی و محلی در شهر ارومیه  کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی محلات با پیوست فرهنگی، اظهار کرد:  طی دوسال گذشته شهرداری ارومیه اقدام به برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال محلات  با پیوست های فرهنگی  کرده که در سال جاری نیز مسابقات والیبال محلات با حضور 220 تیم  و با شرکت 6 هزار بازیکن با پیوست فرهنگی عقد اخوت 3 هزار نفر و مزین شدن هر تیم با نام یک شهید درعید غدیرخم برگزار و در دهه فجربه اتمام خواهد رسید.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به بودجه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه  طی دو سال گذشته، اظهار کرد: بودجه سازمان فرهنگی در سال 91، 2 میلیار تومان در سال 92 با افزایش 300 درصدی  به 12 میلیارد تومان رسید که این میزان بودجه در ترویج مسایل دینی، هویت ملی و محلی، ارتقاء فضایل دانش شهروندی ، انجام برخی پروژه های عمرانی و امورات ورزشی صرف شد.

وی اضافه کرد:  بودجه های سال 92 و 91 و صرف این بودجه ها برای امورات فرهنگی و ورزشی شهر مهر تاییدی شد که بودجه سال 93 نیز به میزان 20 میلیارد تومان افزایش یابد .
Print
841 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان