• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اورمیه :از حضورسرمایه گذاران در ارومیه استقبال می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اورمیه :از حضورسرمایه گذاران در ارومیه استقبال می شود

سیدهادی ذاکر با بیان اینکه بدون حضور سرمایه گذاران بسیاری از پروژه ها به پیشرفت های قابل توجهی نخواهند رسید، بیان کرد: جذب حداكثري سرمايه گذار داخلي و خارجي به اروميه با آغاز دور چهارم شوراي اسلامی اروميه و ايجاد كميسيون سرمايه گذاري،مشاركت و گردشگري به شدت درحال پیگیری است

وی در ادامه سخنانش افزود: نحوه سرمایه گذاری ابتدا در کمیسیون بررسی و بعد به کمیسیون عالی سرمایه گذاری به ریاست شهردار ارجاع داده شده و بعد از طی شدن این مراحل با رعایت مفاد شیوه نامه ای، شهردار با سرمایه گذار داخلی و خارجی وارد مذاکره می شود.

 سید ذاکر با اشاره به اجرای تعدادی پروژه های توسط سرمایه گذاران در راستای جذب گردشگر، اظهار کرد: از جمله این پروژه ها ، مجتمع تجاری ، گردشگری ، تفریحی ورزشی ، مسکونی و تولیدی لباس های اسلامی تکبیر با مشارکت سرمایه گذاری خارجی از کشور ترکیه است.

وی بیان کرد: پروژه تکبیر مشارکتی با مشارکت سرمایه گذارن داخلی و خارجی در ابتدا با مشکلاتی برای اجرا از جمله نبود زمین روبه رو بود که شهرداری ارومیه با در اختیار گذاشتن زمین این پروژه برای سرمایه گذران آن ، پروژه تکبیر را وارد فاز اجرایی کرد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه با تکمیل پروژه تکبیر زمینه اشتغال تعدادی از جوانان ارومیه فراهم می شود، عنوان کرد: با به بهره برداری رساندن این پروژه شاهد جذب گردشگرانی خواهیم بود که این پروژه را به عنوان بزرگترین مرکز خرید در کشور انتخاب م یکنند.

وی با بیان اینکه از حضور سرمایه گذاران در ارومیه استقبال می شود، گفت: شهرداری ارومیه خواهان ارائه تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاری بوده و تمام توان خود را به کار گرفته است.

Print
816 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان