• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در ارومیه برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه، مسئولان استانی و شهرستانی همچنین با حضور پرشور دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در ارومیه برگزار شد.

امروز جمع کثیری از مردم با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به منصه ظهور گذاشتند.

در این راهپیمایی، مردم شهیدپرور و ولایتمدار ارومیه با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از ایادی استکبار نشان دادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه بیانیه پایانی روز ۱۳ آبان قرائت شد.

راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۱۳ آبان از میدان ولایت فقیه ارومیه آغاز و راهپیمایان با طی مسیر خیابان امام خمینی (ره) به سمت میدان انقلاب راهپیمایی کرده و شعارهای ضد استکباری سر دادند.

فضاسازی محیطی سطح شهر متناسب با روز ۱۳ آبان، توزیع پرچم بین شرکت‌کنندگان و آماده‌سازی جایگاه سخنرانی بخشی از اقداماتی بود که در جریان این راهپیمایی از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر ارومیه اجرا شد.

Print
340 رتبه بندی این مطلب:
3/0
دی ان ان