• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

راه اندازی 65 دستگاه پارکومتر در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

راه اندازی 65 دستگاه پارکومتر در ارومیه

به گزارش  روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  سیروس ذاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه با اعلام خبر راه اندازی 65 دستگاه پارکومتر در ارومیه ، گفت:  فاصله این دستگاه ها از یکدیگر حدود 120 متر است  ئ برای استفاده تعداد 120 خودرو در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: پروژه سخت افزاری سیستم و نرم افزار پارکومتر هوشمند شامل خرید، نصب، سرمایه گذاری، اجرا، بهره برداری ، نگهداری، نظارت و مدیریت برای 1100 باب فضای پارک حاشیه ای با تخصیص اعتباری معادل 13 میلیارد و 899 میلیون ریال نیز همزمان انجام خواهد شد.

 ذاتی با اعلام این که در خیابان‌های کاشانی، مدنی یک، سرداران یک، خیام شمالی، دانش (شهید کشتگر)، خیام جنوبی، کاشانی، سرداران 2، طرزی، باکری، امینی، بلوار فرهنگیان، ارتش و خیابان شفا پارکومتر نصب می‌شود، اظهار کرد: در فاز اول، دستگاه‌ها در خیابان‌های سرداران، کاشانی، خیام شمالی و مدنی نصب و به‌صورت آزمایشی در خیابان مدنی راه اندازی و آموزش شهروندان انجام خواهد شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه با بیان این که پارکومتر هوشمند ارومیه به تکنولوژی پرداخت جدید مجهز است، گفت: این فناوری نوین برای اولین بار در سطح کشور در پارکومترهای ارومیه استفاده شده است.
وی توزیع عادلانه فضای پارک برای عموم شهروندان، حذف ارتباط شهروند با اپراتور و تخلفات صورت گرفته در این زمینه، حذف ارتباط کسبه و ساکنان ، حذف گردش پول از مبادلات بین شهروندان و اپراتور، امکان نظارت دقیق و مستمر پلیس بر تخلفات صورت گرفته و استفاده از داده‌های به دست آمده به وسیله سیستم هوشمند در تصمیم‌گیری‌های ترافیکی شهر را از مزایای نصب این پارکومترها عنوان کرد.

Print
1057 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان