• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رضایتمندی عموم مردم مهمترین ملاک برای مدیریت شهری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رضایتمندی عموم مردم مهمترین ملاک برای مدیریت شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به برخی حواشی پروژه میدان امام(ره): " وظیفه ما تنویر افکار عمومی است، متاسفانه برخی افراد بی اطلاع  از طریق فضای مجازی  ذهن مردم را مغشوش کرده اند.

وی بیان کرد:  علی رغم اینکه تفاهم نامه پروژه میدان امام(ره) امضاء شده و قرارداد آن نیز درحال منعقد است ولی با این وجود نظر سنجی از مردم در مورد این پروژه سرمایه گذاری صورت می گیرد چرا که مدیریت شهری اقداماتی را انجام می دهد  که منجر به نارضایتی مردم نشود.

حضرت پور ادامه داد: در چند روز اخیر شبکه های  مجازی به پروژه سرمایه گذاری میدان امام (ره) زیاد پرداختند و گفتند که این پروژه سرمایه گذاری اتفاقی نامبارک و شهر را می فروشند و در این خصوص بنده مصاحبه ای را انجام و علت مشارکت را  توضیح دادم.

وی عنوان کرد: امام چون ذهن مردم از بابت برخی مطالب در شبکه های مجازی ناامن شده  لذا مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ماموریت یافته تا با نظرسنجی میدانی و از کف جامعه میزان رضایتمندی و یا مخالفت  مردم و بازاریان از این پروژه را برآورد و برای تصمیم گیری گزارش کند.

شهردار ارومیه افزود:  با انجام یک نظر سنجی از کف جامعه در رابطه با پروژه سرمایه گذاری میدان امام(ره) نظر مردم را در این خصوص را جویا می شویم  که اگر نظر مردم بر این باشد که این اتفاق در میدان امام(ره) روی ندهد ما نیز تابع  خواست مردم هستیم.

وی خاطر نشان کرد:  نظر مردم در اجرای تمام پروژه های عمرانی در سطح شهر برای  مدیریت شهری  از اهمیت برخوردار است وهر کاری را انجام می دهیم که  رضایتمندی مردم را  رقم خورد.

Print
279 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان