• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

روان‌سازی ترافیک شهری در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

روان‌سازی ترافیک شهری در ارومیه

عربعلی بهمن‌خواه اظهار داشت: در جهت کاهش بار ترافیکی محورهای ارتباطی درون شهری شهرداری ارومیه نسبت به ساخت معابر پرداخته است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش روز افزون خودروها در شهر ارومیه و به تبع آن افزایش ترافیک شهری به خصوص در تقاطع شورا، مدیران شهری در راستای رفع این معضل ترافیکی احداث یک معبر جدید در تقاطع مذکور را در دستور کار سازمان خدمات موتوری شهرداری قرار دادند.

بهمن‌خواه در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در خیابان 16 متری پارک دانشجو توسط این سازمان افزود 169 هزار و 162 متر مکعب خاکبرداری، 18 هزار و 920 متر مکعب شن ریزی  و یک هزار و 300 متر مربع عملیات زیرسازی پایان پذیرفته است.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری خاطرنشان کرد: 3 هزار و 42 متر مربع عملیات  جدول کشی، 4 هزار متر مربع عملیات پیاده روسازی به صورت بتن پلاک در دست اجرا است که هم اکنون در حال طی مراحل پایانی است.

بهمن خواه ادامه داد: همچنین 3 هزار متر عملیات دیوار کشی ساحلی رودخانه شهرچایی به وسیله پیمانکاران این سازمان خاتمه یافته است .

وی افزود: در کنار این فعالیت‌های عمرانی عملیات توسعه و کشت فضای سبز با همکاری این سازمان در حال پیگیری است.

بهمن خواه برنامه‌ریزی مسئولین و پشتیبانی و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار را از عوامل موثر در تسریع تکمیل پروژه‌های عمرانی دانست.

وی ادامه داد: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح عمرانی که هم اکنون در مرحله پخش روکش آسفالت فاز اول آن توسط اکیپ‌های آسفالت شهرداری ارومیه است شاهد روان سازی ترافیک شهری خواهیم بود

Print
1466 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان