• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری در تهران برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری در تهران برگزار شد

با حضور وزیر کشور و شهرداران کلانشهرها؛

رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری با حضور وزیر کشور و شهرداران کلانشهرها و شهرهای مراکز استانها طی عصر امروز در محل تالار وزارت کشور برگزار شد.

در این نشست که الگوهای تحولی کلانشهرها، روایت عملکرد و تعالی حکمرانی شهری از جمله محورهای آن بود، شهرداران کلانشهرها طرح‌های تحولی خود برای مدیریت شهری را ارائه کردند، دکتر حسین مهدی زاده شهردار کلانشهر ارومیه نیز یکی از سخنرانان این رویداد ملی بود.

پیش از برگزاری رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری و در حاشیه این رویداد،  احمد وحیدی وزیر کشور به همراه  شهرداران 11 استان از جمله شهردار کلانشهر ارومیه  از نخستین نمایشگاه «تعالی حکمرانی شهری» بازدید کردند.

 

در اثنای بازدید وزیر کشور همچنین استاندار استان آذربایجان غربی از غرفه شهرداری کلانشهر ارومیه، راهبردها و رویکردهای تحولی در زمینه توسعه شهری همچنین تحول ساختاری در مدیریت شهری از سوی شهردار کلانشهر مطرح و توضیحات لازم ارایه شد.

الگوهای تحول حکمرانی، مسایل راهبردی و همچنین برنامه تحولی شهرداری‌ها و رویکرد وزارت کشور و راهبرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای راهبری و پشتیبانی شهرداری‌ها در فضای نمایشگاه به تصویر کشیده شده بود.

شهرداری کلانشهر ارومیه نیز با برپایی غرفه و  انعکاس دستاوردهای خود در نخستین نمایشگاه «تعالی حکمرانی شهری»  در شهر تهران حضور فعالی داشت.

Print
272 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان