• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رکورد شکنی حجم عملیات بتن ریزی در سطح استان توسط مهندسین پروژه مشارکتی اوریاد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رکورد شکنی حجم عملیات بتن ریزی در سطح استان توسط مهندسین پروژه مشارکتی اوریاد

مهندس ناصر علیزاده مدیر عامل پروژه اوریاد با بیان اینکه رکورد حجم بتن ریزی در یک روز در این پروژه در استان آذربایجان غربی شکسته شد، گفت: با بتن ریزی بیش از 6 هزار مترمکعب در یک روز در استان آذربایجان غربی توانستیم رکورد شکنی کنیم که جا دارد از حمایت ها و همدلی های مسئولین استانی و شهری در اجرایی شدن این پروژه تقدیر نمود.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه روزانه در این پروژه برای 300 نفر اشتغالزایی شده است افزود: در پروژه مشارکتی اوریاد روزانه بیش از 300 نفر مهندس و کارگر در حال انجام کار می باشند که امید است با بکارگیری از علم فناوری و صنعت پیشرفته بتوانیم این پروژه را تا پایان سال 95 به اتمام برسانیم.

مدیر عامل پروژه مشارکتی اوریاد همچنین از اتمام سفت کاری این پروژه تا پایان سال 93 خبر داد و اذعان داشت: پروژه اوریاد با مشارکت بیش از 1500 نفر از مردم شریف و شهید پرور شهر ارومیه شروع شده است و امید می رود با اجرایی شدن اینگونه پروژه ها، باعث زمینه سازی اعتماد مردم برای سرمایه گذاری در پروژه های شهری شویم.

ناصر علیزاده همچنین با اشاره به اینکه پروژه اوریاد یکی از بزرگترین پروژه های Citycenter (سیتی سنتر) در شهر ارومیه و کشور طراحی شده است، افزود: پروژه مشارکتی اوریاد در زمینی به مساحت حدود 20 هکتار در منطقه یک ارومیه به طول یک کیلومتر در حاشیه ی رودخانه شهرچایی، حدفاصل پل قویون تا پل عدالت، تحت عنوان شهر توریستی اوریاد طراحی شده است که نشان دهنده همدلی و همبستگی شگرف قومیت های مختلفی است که در ایران اسلامی زندگی می کنند.

وی همچنین در ادامه سخنانش گفت: پروژه مشارکتی اوریاد، علاوه بر اینکه یک پروژه کامل شهری است، همچنین مطابق با آئین نامه های ملی و بین المللی از نظر جذب گردشگری و توریست طراحی و نیز زمان برگزاری در مراسمات خاصی، محل تجمع شهروندان عزیز و برپایی جشن و سرور خواهد بود.

لازم به ذکر است که پروژه اوریاد با مشارکت شهرداری ارومیه و شرکت اوریاد در نیمه اول سالجاری کلنگ زنی شده است که متشکل از برج مسکونی، هتل، دهکده زبان، باغ گل، شهربازی، باغ کودک طراحی شده است.


 

Print
3181 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان