• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رییس شورای اسلامی استان: توجه ویژه به روابط عمومی ها نیاز استان آذربایجان غربی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رییس شورای اسلامی استان: توجه ویژه به روابط عمومی ها نیاز استان آذربایجان غربی است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، در دومین جلسه تدوین سند راهبردی روابط عمومی های استان آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان برگزار شد به بررسی و ارائه نکته نظرات خود در خصوص تدوین این سند پرداختند .

رسول اصغرزاده در  دومین جلسه تدوین سند راهبردی روابط عمومی های استان،  با اشاره  به این که  نقش موثر اساتید روابط عمومی در رشد و شکوفایی روابط عمومی ها ، افزود : استفاده از نظریات خاص اساتید ، ابداعات و روشهای جدید در تدوین سند راهبردی روابط عمومی های استان، الگویی برای سایر استانها و راهگشای  مطلوبی در حوزه  روابط عمومی  است.

وی  با اشاره به رشد شبکه های مجازی و تکنولوژی های نوین ارتباطی  تصریح کرد: روابط عمومی ها باید نگاه ویژه ای به این مقوله  داشته باشند و از این ابزارها  در توسعه  و تسریع اطلاع رسانی استفاده کنند .

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان این که روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه کاملا هم سو و هم جهت در جهت انعکاس رویدادها و خبرهای شورا و شهرداری می باشد، گفت : حوزه روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه  در امر اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان از روند تصمیمات و مصوبات و نیز فعالیت هایی که در سطح شهر از سوی شهرداری انجام می گردد، فعالیت می کند.

Print
729 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان