• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه افزایش یافت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه افزایش یافت

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه اعلام کرد: ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی از امروز ۱۶ خرداد ماه افزایش یافت.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه، ناصر سعیدآبادی بیان کرد: با توجه به ابلاغیه‌های صادره و تغییر ساعات کاری ادارات به منظور افزایش رفاه شهروندان جهت دسترسی مطلوب به ناوگان حمل و نقل عمومی، ساعات کاری اتوبوس‌های شهری و حومه ارومیه در کلیه خطوط از روز سه شنبه ۱۶ خرداد در روزهای عادی از ساعت ۵:۳۰ صبح الی ۲۰:۱۵ شب و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۷صبح بصورت شیفتی به امر خدمات رسانی به شهروندان فعالیت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در کنار این خدمات تمامی مسئولین و عوامل فنی و پشتیبانی و گشت‌های نظارت و بازرسی اتوبوسرانی خدمات ناوگان را پشتیبانی و نظارت لازم را خواهند کرد.
سعیدآبادی از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه کمبود اتوبوس در هر مسیر یا عدم سرویس‌دهی طی زمانبندی مشخص شده و اعلامی مراتب را سریعا به شماره ۱۳۷ سامانه مدیریت شهری گزارش یا با اعلام کد اتوبوس یا مسیر دارای مشکل و با ذکر زمان به سامانه پیامکی ارتباطات مردمی سازمان به شماره ۳۰۰۰۱۴۹۱۴۹ پیامک تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام لازم صورت گیرد.

Print
2707 رتبه بندی این مطلب:
3/6
دی ان ان