• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: فقط به قهرمانی فکر می کنیم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: فقط به قهرمانی فکر می کنیم

وی در ادامه افزود: تیم ایران هم اکنون پا را فراتر از قاره آسیا گذاشته و بازیکنان ما با غیرت و همت والای خود ثابت کردند که دیگر هیچ تیمی در سطح قاره آسیا توان مقابله با ایران را ندارد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: ما همواره در رویارویی با تیم های شرق آسیا مشکل داشتیم و اغلب مقابل تیم های ژاپن، کره و چین با شکست مواجه می شدیم اما کسب پیروزی های غرور آفرین و مقتدرانه در امارات نشان داد که تیم ملی ایران به یک انسجام تیمی کاملاً مطمئن و بالایی رسیده است.

وی همچنین در پایان از آمادگی تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال خبر داد و اظهار داشت: امسال والیبال ارومیه با حمایت های شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه متغیر با سال های گذشته خواهد بود.

وطن پرست در ادامه افزود: تیم والیبال شهرداری ارومیه با تمام قدرت پا به عرصه رقابت گذاشته و امید است با حمایت های مسئولین و مردم والیبال دوست شهر ارومیه بتوانیم مقام قهرمانی را کسب نمائیم.

وی در پایان با اعلام اینکه فقط به قهرمانی فکر می کنیم و بس، اذعان داشت: بنده به نوبه خود از تمامی عزیزانی که در عرصه ورزش به خصوص رشته والیبال زحمت می کشند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم آرزوی دیرینه مردم ارومیه را که قهرمانی در لیگر برتر کشور است محقق نمائیم.

Print
1213 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان