• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شروع عملیات راه اندازی سامانه املاک و مستغلات ارومیه بر پایه GIS
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شروع عملیات راه اندازی سامانه املاک و مستغلات ارومیه بر پایه GIS

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ، صادق حسین دوستی افزود:  این سامانه تمامی داده های توصیفی مربوط به املاک و مستغلات را می تواند به صورت یکپارچه ذخیره و به صورت امن نگهداری کند.

وی خاطر نشان کرد:  با اجرا و پیاده سازی این پروژه حجم بسیار بزرگی از فرایندهای روزانه مربوط به املاک و مستغلات را که بصورت فیزیکی انجام می گیرد و بخش زیادی از انرژی سازمانی را می گیرد حذف شده و با تکنولوژی نو، دیتا های مورد نیاز، الکترونیکی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی شهرداری ارومیه  مشخصه فنی پروژه را ایجاد پایگاهی از اطلاعات نقشه ای و تصویری بر اساس سیستم GIS با پایگاه داده ای sql server برای املاک شهرداری ارومیه ذکر کرد و گفت: اتصال اطلاعات توصیفی و گرافیکی مورد نیاز بخشهای مختلف شهرداری به نحو چشمگیری تسهیل می شود.

وی اتصال clientهای واحدهای مختلف املاک به سیستم ، ثبت تغییرات عوارض و ردیابی آنها، ثبت عملکرد کلیه کاربران سیستم،  وارد نمودن جداول و اطلاعات فارسی ، محاسبه میزان عقب نشینی و تخمین هزینه تملک، مدیریت املاک در تفکیک های مختلف،امکان اتصال به سیستم یکپارچه شهرسازی مناطق و ارتباط و هماهنگی با داده های مکانی و توصیفی املاک ، اجاره بهاء معوقه مستغلات، ابعاد گذاری قطعات ملکی ، پیاده کردن قطعات بر روی نقشه GIS با استفاده از حدود اربعه و امکان گزارش گیری را بخشی از امکانات فنی پیش بینی شده برای این پایگاه تحت شبکه  عنوان کرد.

حسین دوستی ابراز امیدواری کرد:  با پیاده سازی این سیستم شاهد راهبردی تازه و خلاقانه به سمت پیشرفت و تجهیز اداره املاک شهرداری به تکنولوژی برتر ، مدیریت منسجم انواع اطلاعات، صرفه جویی در زمان و هزینه ، تلاش در جهت حفظ املاک شهرداری و ایجاد ارزش افزوده در آن  خواهیم بود.

Print
1330 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان