• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری ارومیه با تمام توان آماده خدمات‌رسانی در مرز تمرچین است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری ارومیه با تمام توان آماده خدمات‌رسانی در مرز تمرچین است

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته، شهرداری ارومیه با تمام توان خود پای کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین است و هم‌اکنون اکیپی از شهرداری در تمرچین مستقر و نسبت به آماده‌سازی و فضاسازی محیطی محل گذرگاه و برپایی موکب اقدام می‌کنند.

با فرارسیدن ایام پیاده‌روی اربعین، تمهیدات و تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران از سوی شهرداری ارومیه اندیشیده شده است تا عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بتوانند به نحو مطلوب از مسیر تمرچین به کربلای معلی مشرف شوند.

اعزام و استقرار نیروهای انسانی، ماشین‌آلات و تیم‌های آتش‌نشانی، ارائه خدمات حمل‌ونقل، نظافت، جمع‌آوری و انتقال پسماند، شست‌وشو و پاکسازی محوطه، انجام تبلیغات محیطی و پخت و توزیع صبحانه و غذای گرم از جمله اقدامات شهرداری ارومیه برای تسهیل سفر زائران است.

پایانه مرزی تمرچین امسال برای سومین بار به عنوان یکی از ۶ گذرگاه اعزام زائران اربعین حسینی به سرزمین عشق کربلای معلی فعالیت می‌کند، نزدیکی مرز تمرچین به کربلا معلی و آب هوای بسیار مطلوب این مسیر در کنار ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی، باعث شده تا زائران بسیاری علاقه مند به عبور از این پایانه مرزی باشند.

مدیریت زمان و کاهش هزینه به همراه آب و هوای مناسب از مزیت های تردد از مرز تمرچین به شمار می رود و امسال ظرفیت برای استقبال از ۵۰۰ هزار زائر از مرز تمرچین فراهم شده است.
 

Print
34 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان