• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه اعلام کرد: رضایت 84 درصد ی شهروندان از فعالیت های عمرانی شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه اعلام کرد: رضایت 84 درصد ی شهروندان از فعالیت های عمرانی شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور درآئین افتتاحیه اجرای فاز دوم آموزش همگانی شهروند الکترونیک در ارومیه با بیان اینکه شهر ارومیه در افق 1404 به یک شهر پاک ، فرهنگی و مجهز به فناورین نوین و حمل نقل ریلی تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: برای رسیدن به مهم در افق 1404 فراهم کردن امکانات در راستای ارائه خدمات الکترونیک ضروری است.

وی با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات الکترونیک باید زیرساخت‌های فیزیکی و فرهنگی فراهم شود، گفت: در راستای استفاده از خدمات الکترونیک تا کنون آموزش‌های لازم ارائه نشده است و امید است با اجری فاز دوم آموزش همگانی شهروند الکترونیک این مهم تحقق یابد.

حضرت پور با اشاره به اینکه «80 درصد وسایط نقلیه شهر ارومیه تک سرنشین هستند» ، اظهار کرد: استفاده از خدمات الکترونیک در کاهش تردد ، کاهش ترافیک و آلودگی هوا موثر است.

وی با اشاره به فاز اول آموزش همگانی شهروند الکترونیک در سال 91، اظهار کرد: درفاز نخست شهروند الکترونیک که ارائه آموزش‌ها در زمینه‌های شهروند الکترونیک، زبان انگلیسی، کامپیوتر، کارآفرینی، سلامت و بهداشت در آن گنجانده شده بود، آموزش 70 هزار نفر از شهروندان ارومیه هدف‌گذاری شد.

شهردار ارومیه اضافه کرد: در فاز نخست از 70 هزار نفر هدف گزاری شده برای آموزش تنها 17 هزار و 500 نفر آموزش دیدند یعنی 60 درصد موفق به گذارندن دوره آموزش در این فاز شدند .

وی تأکید کرد: باید این موضوع آسیب‌شناسی شود که آیا بهینه نبودن روش های آموزشی یا مشکلات در بحث مباحث آموزشی باعث عدم موفقیت دراجرای طرح شهروند الکترونیک در فاز نخست شده است یا خیر؟

حضرت پور روند رضایتمندی مردم از شهرداری ارومیه در حوزه عمرانی را 84 درصد عنوان کرد و گفت: بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته رضایتمندی مردم درحوزه خدماتی از جمله ارائه خدمات صدور پروانه کمتر از 50 درصد است.

وی با بیان اینکه برای افزایش رضایت مندی در حوزه خدماتی باید به سمت آموزش و استفاده از خدمات الکترونیک حرکت کرد، گفت: در راستای الکترونیکی کردن ارائه خدمات در شهرداری ارومیه هم اینک صدور پروانه الکترونیک در دست اجرا است که طی ماه های آینده اجرا خواهد شد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه هم اینک زیرساخت‌ها مورد نظر برای اجرای فاز دوم آموزش همگانی شهروند الکترونیک در شهرارومیه فراهم شده است، گفت: امیدواریم درآینده نه چندان دور در شهر ارومیه تمامی خدمات به صورت الکترونیکی ارائه شود.

Print
695 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان