• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه با اعضای هیئت مدیره اتحادیه های صنفی دیدار کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه با اعضای هیئت مدیره اتحادیه های صنفی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، در این دیدار شهردار ارومیه در تعامل و همکاری بیش از پیش بین شهرداری و اصناف و مجمع امور صنفی تأکید نمود و گفت: اصناف در همه عرصه های اقتصادی و اجتماعی نقش بسزایی داشته است و بی شک اصناف و بازاریان به عنوان بخش عظیمی از مردم با برخورداری از روحیه مذهبی و انقلابی نقش مؤثری در ارائه خدمات به مردم دارند.

محمد حضرت پور در ادامه سخنانش افزود: شهرداری ارومیه، در راستای ارائه دهی خدمات به شهروندان و نیز با توجه به سیاست های کلی شورای محترم اسلامی شهر ارومیه در راستای احداث بازارچه های محله ای خدمات قابل توجهی را انجام داده است.

وی همچنین با اشاره به نقش اصناف در جهت پیشبرد اهداف شهرداری ارومیه اذعان داشت: اتحادیه های صنفی در کنار شهرداری ارومیه می توانند نقش بسزایی داشته باشند و با همدلی و ارائه راهکارهای اساسی می توان در جهت پیشبرد اهداف، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، رونق بازارچه های صنفی و نیز ساماندهی دست فروشان گام های موثری برداشت.

شهرداری ارومیه در این دیدار با اهداء لوح از زحمات و تلاش های اعضای هیئت مدیره اتحادیه های صنفی شهرستان ارومیه تقدیر به عمل آورد.







Print
934 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان