• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه؛ توسعه شهر ارومیه  نشانگر تعامل سازنده شهرداری ارومیه و نیروی انتظامی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه؛ توسعه شهر ارومیه نشانگر تعامل سازنده شهرداری ارومیه و نیروی انتظامی است

به گزارش  روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  حسین پناهی، عضو شورای اسلامی  شهر ارومیه  با تبریک هفته نیروی انتظامی ، امنیت و ثبات جامعه را مرهون تلاش های فرزندان انقلاب  در نیروی اسلامی  دانست  و بیان کرد:  حفظ و تداوم امنیت  دشوارتر از برقراری  آن است  و نیروی انتظامی  به خاطر تحقق این امر،  نقش کلیدی  در پیشبرد  و حفظ و اهداف  نظم وانقلاب اسلامی دارد.

محمد حضرت،   شهردار ارومیه در ادامه مراسم تجلیل  با گرامیداشت  هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد:   در سایه تعامل  سازنده و پایدار شهرداری ارومیه و نیروی انتظامی  اقدامات  و همکاری های قابل توجهی درزمینه  شناسایی زمین خوران  و جلوگیری از دست دارازی آنها در اموال  و املاک  مردم شهر  بوجود آمده است .

وی با اشاره به جذب سرمایه گذار به میزان  1500 میلیارد تومان در سالهای 92و 93 ،  تاکید کرد:  به دلیل امنیت پایداری که به پاس  خون شهدا  و تلاش های عوامل  انتظامی  در استان حاصل شده است امروز شاهد  توسعه  و امنیت اقتصادی  و اجتماعی شهر  ارومیه هستیم .

شهردار ارومیه با بیان اینکه شهرداری ارومیه با نیروی انتظامی در زمینه عمرانی همکاری دارد ، خاطر نشان کرد:  نیروی انتظامی  با اجرای پروژه های  بزرگ عمرانی  یکی از عوامل  اقتدار  و توسعه شهر ارومیه  است .

وی از همکاری  مختلف نیروی انتظامی  در زمینه های  فرهنگی و اجتماعی  بویژه  بخش مواد مخدر  و نیز نقش  پر رنگ نیروی انتظامی  در انتخاب شهر ارومیه  در میان  5 شهر هوشمند الکترونیک کشور تقدیر و قدرانی کر د.

گفتنی است؛  در پایان این مراسم  از فرماندهان  نیروی انتظامی  آذربایجان غربی  با اهدای لوح تجلیل  از طرف شورای  اسلامی شهر  و شهرداری ارومیه  قدرانی  شد .









Print
798 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان