• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه خبر داد: نگاه ویژه به توسعه حمل و نقل عمومی شهر ارومیه در بودجه سال 95
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه خبر داد: نگاه ویژه به توسعه حمل و نقل عمومی شهر ارومیه در بودجه سال 95

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور، شهردار ارومیه با بیان اینکه باید ناوگان حمل و نقل عمومی توسعه یابد، گفت: در بودجه سال 95 برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی اعتباری به میزان 20 میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

حضرت پور با اشاره به  توجه به بخش خصوصی در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در سال 95، اظهار داشت: شهرداری ارومیه تسهیلات خاصی را برای مشارکت بخش خصوصی در توسعه حمل و نقل عمومی در نظر گرفته است.

وی از تدوین بودجه 95 شهرداری ارومیه بر اساس درآمدزایی،حذف هزینه های زائد و کاهش هزینه های ضروری خبر داد و تصریح کرد: سیاستهای درآمدی شهرداری ارومیه، باید از فضای سنتی و غالب اکثر شهرداریها فاصله گرفته و به سمت درآمدهای پایدار حرکت کنند.

شهدار ارومیه با اشاره به تدوین بودجه 95 شهرداری ارومیه تأکید کرد: کلیه مناطق و سازمانهای ملزم شدند نسبت به شناسایی منابع جدید درآمدهای پایدار و تقویت ساز و کارهای مدیریت و نظارت به هزینه کرد اعتبارات اقدام کنند .

وی با بیان اینکه بودجه 95 شهرداری ارومیه از اواخر دی ماه برای تصویب به شورای اسلامی  شهر ارومیه تقدیم می شود، از شهروندان در خواست کرد که  مشکلات محلات خود را تا پایان دی ماه با شهرداری ارومیه در میان گذارند تا در  لایحه بودجه تدوین شود .

Print
893 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان