• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در جمع آتش نشانان عنوان کرد: آتش نشانان، ایثارگران مجموعه شهرداری ارومیه هستند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در جمع آتش نشانان عنوان کرد: آتش نشانان، ایثارگران مجموعه شهرداری ارومیه هستند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه در این مراسم که جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه، مدیران و معاونان شهردار و کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری حضور داشتند، مهندس محمد حضرت پور شهردار ارومیه گفت: آتش نشانان، ایثارگران مجموعه شهرداری هستند که با خطر انداختن خود در بین شعله های آتش، جان هزاران شهروند را نجات می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مقوله محله محوری آتش نشان اذعان داشت: امروز با توجه به توسعه شهر ارومیه وافزایش طبقات ساختمانی باید به مقوله محله محوری نگاه ویژه ای داشته باشیم چرا که اگر به این بخش نگاه ویژه ای نداشته باشیم ممکن است در آینده دچار مشکل شویم.

شهردار ارومیه که در جمع آتشانان شهرداری ارومیه سخن می گفت با اشاره به آموزش شهروندی گفت: برای اینکه بتوانیم حوادث آتش سوزی را در جامعه کاهش دهیم باید به بخش آموزش شهروندی نیز توجه داشته باشیم.

مهندس محمد حضرت پور در ادامه سخنانش افزود: توجه ویژه مدیریت شهری به توسعه زیرساخت ها و آموزش حرفه ای نیروهای انسانی در سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه یکی از مهمترین برنامه ها و اهداف در سال 93 است و این امر باعث ایجاد رضایتمندی و امنیت شهروندی خواهد بود.

شهردار ارومیه در پایان سخنانش با اشاره به مجهز نمودن آتش نشان بر پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا افزود: تجهیزات پیشرفته، نیروهای پیشرفته نیز می خواهد و اگر نیروهای پیشرفته و مجهز به آموزش های روز دنیا نباشند چه کسی می خواهد تجهیزات پیشرفته را راه اندازی کند و شهرداری ارومیه در این راستا آموزش های لازم و حرفه ای را برای آتش نشان انجام داده است.

گفتنی است که در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی شهردار ارومیه از آتش نشانان تلاشگر شهرداری تجلیل به عمل آمد.



















Print
700 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان