• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در جمع معاونان و مدیران مطرح نمود: امروز نگاه مردم به شهرداری ارومیه متفاوت تر از سالهای گذشته است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در جمع معاونان و مدیران مطرح نمود: امروز نگاه مردم به شهرداری ارومیه متفاوت تر از سالهای گذشته است

شهردار ارومیه در ادامه سخنانش ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی مجموعه شهرداری ارومیه اظهار داشت: شهرداری ارومیه در نه ماهه سالجاری فعالیت های چشمگیری در زمینه های عمران شهری، خدمات، مبلمان شهری و زیباسازی انجام داده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش مهم معاونان و مدیران در پیشرفت پروژه های شهری گفت: شما معاونان و مدیران رکن اصلی تصمیم گیری و سفیران شهرداری هستید، لذا باید با اطلاعات کامل در جمع مردم حاضر شوید زیرا، مردم اطلاعات درست و صحیح از ما می خواهند.

شهردار ارومیه همچنین با اشاره به مشارکت مردم در پروژه های شهری افزود: هر جامعه برای خود مخاطبانی دارد و لذا باید توجهی خاص به خواسته های آنان داشته باشیم و می توان به صراحت گفت، که مردم فهیم و قدرشناس شهر ارومیه جزو مردمانی هستند که شهرداری را در امر پیشرفت و توسعه شهری یاری نموده اند و جا دارد از قدرشناسی آنان تقدیر و تشکر نمایم.

وی همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به طرح های مطالعاتی شهرداری ارومیه اظهار داشت: شهرداری ارومیه در سالجاری مطالعات پیاده روسازی، اجرای ادامه کمربندی دوم شهری، احداث تونل مترو، طراحی پارک ها، بهسازی و نوسازی معابر و پروژه ها، پل های عابر پیاده و آزادسازی، شناسایی رینگ های اصلی شهر (کمربند داخلی، میانی و خارجی) انجام داده و امید است در سال 93 اجرایی شوند.

وی همچنین از اجرای پروژه های عمرانی آذربایجان، سه راهی سرو، زیرگذر مدرس، زیرگذر مادر، امامت، میرزای شیرازی، ذاکر و ... در سال 93 خبر داد.

محمد حضرت پور همچنین در بخش دیگری از سخنانش خطاب به معاونان و مدیران شهرداری گفت: مدیران عدالت را در رفتار، کردار و پرداخت رعایت کنند چون اولویت اول شهرداری ارومیه تأمین رفاه حال کارمندان و کارگران است.

محرم تیزکار، معاون اداری مالی شهرداری ارومیه نیز در ادامه جلسه با اشاره به اعزام اولین کاروان زیارتی کارکنان شهرداری ارومیه در سال 92 خبر داد و گفت: بنا به دستور شهردار ارومیه و طبق سنوات گذشته، کارکنان شهرداری ارومیه با هدف زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند و کاروان دوم نیز به زودی اعزام خواهد شد.

معاون اداری مالی شهرداری ارومیه همچنین در ادامه توضیحاتی نیز از بودجه تصویب شده شهرداری ارومیه و مناطق چهارگانه ارائه نمودند.

لازم به ذکر است که در پایان جلسه از 3 دانشجوی آموزش علمی کاربردی شهرداری ارومیه نیز در جهت ارائه مقالات برتر در زمینه پیشرفت و توسعه و آبادانی شهر ارومیه با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.






Print
1066 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان