• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در جمع هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مطرح نمود: وجود فضاهای بهداشتی و درمانی ،یکی از مسائل مهم مدیریت شهری است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در جمع هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مطرح نمود: وجود فضاهای بهداشتی و درمانی ،یکی از مسائل مهم مدیریت شهری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری ارومیه این جلسه که ۲۶ تیر ماه ۱۳۹۲ در سالن جلسات ریاست دانشگاه برگزار شد ،حضرت پور شهردار ارومیه طی سخنانی ضمن اشاره به اهمیت سلامت روان شهروندان گفت: یکی از وظایف مدیریت شهری ایجاد آرامش روانی در فضاهای شهری است که اگر با وظایف  و تخصص علمی سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی این ارتباط برقرار شود بی شک در حل مشکلات روان جامعه موثر خواهد بود.

وی در ادامه سخنانش افزود : با وجود اینکه سرانه فضاهای سبز شهر ارومیه افزایش چشمگیری داشته است ولی مشکلات روحی و روانی همچنان وجود دارد لذا نیاز به کمک تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص داریم. شهردار ارومیه به تهیه تفاهم نامه همکاری های مشترک بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی تاکید نمودند.

 همچنین در این جلسه به برخی از چالشهای عرصه سلامت شهر ارومیه نیز پرداخته شد و شهردارارومیه نیز در جهت حل مشکلات قول هایی را به مسئولین دانشگاه علوم پزشکی دادند.

 دکتر ساکی رئیس دانشگاه نیز از حضور شهردار ارومیه در این جلسه تقدیر نموده و از دیدگاه و نگرش سلامت محور ایشان تشکر نمود و بر افزایش تعاملات بین این دو سازمان تاکید کرد.



                                                                                                                                                               

Print
1085 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان