• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در دیدار عیدانه با کارکنان عنوان کرد: تلاش کنید بهانه ای دست سودجویان ندهید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در دیدار عیدانه با کارکنان عنوان کرد: تلاش کنید بهانه ای دست سودجویان ندهید

محمد حضرت پور در ادامه سخنانش با اشاره به اقدامات فرهنگی و هنری شهرداری ارومیه اظهار داشت: با توجه به تهاجمات فرهنگی از سوی دشمنان اسلام در جهت منحرف نمودن جوانان کشور و نیز اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر، شهرداری ارومیه اقدام به کارهای فرهنگی و هنری در راستای ایجاد نشاط و شادمانی در بین خانواده ها نموده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر امروز درجامعه مورد اعتبار و اعتماد مردم قرار گرفته ایم همگی حاصل تلاشها و زحمات شبانه روزی شما عزیزان بوده است و باید دقت بسیاری در رفتارها و کردارهایمان داشته باشیم.

شهردار ارومیه با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ما تابع خط ولایت فقیه هستیم و از هیچ جذب و ارگانی حمایت نمی کنیم و تمام فعالیت و حرکت شهرداری ارومیه در راستای جلب رضایت خداوند و مردم بوده است.

محمد حضرت پور همچنین از حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه از دولت محترم یازدهم خبر داد و افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در جهت احقاق اهداف و برنامه های دولت محترم یازدهم تمام تلاش خود را خواهد نمود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بالاترین نظارت به امورات شهرداری ارومیه، شورای اسلامی شهر است که باید به تصمیمات و دستورات آنان احترام بگذاریم و جا دارد از زحمات شبانه روزی و حمایت های شورای اسلامی شهر ارومیه و استاندار محترم آذربایجان غربی تقدیر و تشکر نمایم.







Print
847 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان