• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در نشست خبری گفت: خبرنگاران نقش اساسی و محوری در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی دارند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در نشست خبری گفت: خبرنگاران نقش اساسی و محوری در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی دارند

وی با بیان اینکه از اجرای پروژه‌های روگذر در محدود داخل و مرکز شهر خودداری می‌شود، سخن گفت و اظهار داشت: در محدوده داخل شهر کوریدور شماره یک از امامت تا پروژه ذاکر به صورت زیرسازی مطالعه برای احداث تونل انجام شده است.

حضرت‌پور افزود: کلیات پروژه توسط شورای اسلامی شهر مورد تصویب قرار گرفته و در خصوص جزئیات پروژه در جلسات بعدی مورد بررسی قرار می‌گیرد که تا پایان شهریور ماه همزمان با اتمام پروژه ابوذر عملیات اجرای تونل از امامت تا پروژه ذاکر آغاز می‌شود.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: تمام تلاش شهرداری برای زیبا کردن ورودی‌های شهر جاده شهید کلانتری، جاده اشنویه، جاده مهاباد، جاده انهر و جاده سرو و...بوده اما زیباسازی ورودی‌های شهر با اجرای پروژه‌های زیرگذر و روگذر و ایجاد فضای سبز امکان‌پذیر بوده که در این راستا اقداماتی انجام شده و ساماندهی ورودی‌های شهر نیز در دستور کار است.

حضرت‌پور با بیان اینکه از سال 90 720 هکتار به مساحت قبلی شهر ارومیه اضافه شده و در حال حاضر مساحت شهر ارومیه 10 هزار و 50 هکتار است، ادامه داد: از 720 هکتار اضافه شده به مساحت شهر ارومیه 500 هکتار مربوط به سکونت‌گاه‌های غیررسمی بوده که ساخت‌وسازهای غیررسمی در آن انجام شده بوده که در توسعه شهر سکونت‌گاه‌های غیررسمی به محدوده قانونی شهر اضافه شد.

شهردار ارومیه با اشاره به نام‌گذاری خیابان خبرنگار، ادامه داد: تمامی اقدامات شهرداری معطوف به بحث خانواده بوده و شهرداری تابع سیاست‌گذاری و مصوبات شورای شهر بوده و در صورت تصویب ایجاد خیابانی به نام خبرنگار اقدامات مورد نظر انجام خواهد شد. 
















Print
833 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان