• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه عنوان کرد: رابطه مستقیم جذب گردشگر با توسعه ناوگان حمل نقل عمومی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه عنوان کرد: رابطه مستقیم جذب گردشگر با توسعه ناوگان حمل نقل عمومی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور،  شهردار ارومیه با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه توسعه می یابد، گفت: در بودجه سال 95 برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی اعتباری به میزان 20 میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

وی اظهارکرد: شهرداری ارومیه تسهیلات خاصی را برای مشارکت بخش خصوصی در توسعه حمل و نقل عمومی در نظر گرفته است.

شهردار ارومیه با اشاره به نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری ارومیه، بیان کرد:  یکی از سیاست های شورای اسلامی و شهرداری ارومیه در سال 95  تجهیز و نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری ارومیه است.

وی با بیان اینکه شهرارومیه از پتانسیل بالقوه ای در زمینه جذب  گردشگر به ویژه گردشگری در بخش درمان  برخوردار است، بیان کرد:  برای توسعه صنعت  گردشگری در شهر ارومیه نیاز به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و استفاده از  دستگاه  های حمل و نقل مدرن است.

 حضرت پور در ادامه خبر داد: شهرداری ارومیه در این راستا نیز اقدام به خرید 100 دستگاه  ون بنز  برای جابجایی گردشگران کرده است که در حال حاضر در گمرک قرار دارند .

شهردار ارومیه  در ادامه با اشاره به مقوله  آلودگی و تخریب محیط زیست  در شهر ارومیه، عنوان کرد :  روند رشد حاشیه نشینی  در حاشیه شهر  و به دنبال آن تخریب باغ شهر ارومیه  منجر به تخریب  محیط زیست  و الودگی بصری  و زیست محیطی شهر ارومیه شده است .

وی با اشاره به مقوله ساخت و ساز های غیر مجاز در شهر ارومیه، گفت:  ساخت  و سازهای  غیر مجاز در شهر ارومیه  توسط 220 نفر نیروی پرسنل شهرداری ارومیه  کننرل می شود  به طوری که این کنترل ها باعث شده است که تعداد تخلفات   ساخت و ساز ها از   2.5  به 0/8طبقه برسد.

Print
765 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان