• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه : مشارکت دولت در ساخت پروژه یادمان شهید باکری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه : مشارکت دولت در ساخت پروژه یادمان شهید باکری

به گزارش روابط عمومی شهر داری ارومیه ؛  محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور استاندار آذربایجان غربی با تشکر و قدرانی از  حمایت های شورای اسلامی شهر ارومیه  از شهرداری ارومیه ، بیان کرد:  مشکلات کمبود درآمدهای شهرداری در طول یک سال گذشته با تعامل  و حمایت های شورای اسلامی شهر ارومیه مرتفع شد .

 وی با بیان اینکه لایحه مالی شهرداری ارومیه در طول دوره چهارم  و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی  تدوین شد ، اظهار کرد:  برای برون رفت  از مشکلات مالی  مقوله تهاتر در دوره چهارم شورا اجرا شد که با اجرای آن درآمد های پایدار  را  برای شهرداری ارومیه به ارمغان آورد .

شهردار ارومیه با اعلام اینکه طرح تفصیلی ارومیه در حال مطالعه است، بیان کرد:  با اتمام مطالعات طرح تفصیلی شاهد  توسعه و آبادانی شهر ارومیه خواهیم بود .

وی بیان  اینکه اکنون  شهر ارومیه توسعه  افقی می یابد، گفت:  در طول 3 سال گذشته  91 درصد  پروانه ها ی صادره مربوط به واحد های یک طبقه و دو طبقه بود و تنها 9 درصد چهار طبقه بود و با این وضعیت شاهد توسعه ارومیه به صورت افقی هستیم .

حضرت پور با بیان اینکه باید برای انجام عملیات اجرایی ساخت پروژه یادمان شهید باکری اعتباری در ردیف اعتبار استانی تخصیص یابد ، اظهار کرد:  برای ساخت یادمان نیاز  به 80 میلیوت تومان اعتبار است که با بودجه مدیریت شهری قادر به اجرای آن نخواهیم بود  و باید اعتبار استانی به آن اختصاص یابد .

وی با اشاره به اجرای ترموای شهری ارومیه در 9 کیلومتر و با تخصیص 200 میلیون اعتبار،  درخواست کرد:  برای شدت در عملیات اجرای ترموا  باید با سفر ریاست جمهوری  به آذربایجان غربی  اعتبار  ملی برای اجرای طرح درخواست شود .

Print
805 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان