• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طبل استقبال ازماه مبارک رمضان در شهر ارومیه به صدا در می آید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طبل استقبال ازماه مبارک رمضان در شهر ارومیه به صدا در می آید

«ابراهیم خلیل رضاییه » با بیان اینکه جشن استقبالی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در ارومیه برگزار خواهد شد، گفت: طرح سی شب آسمانی در 30مسجد و سخنرانی هرروزه آیت الله شاهرودی در یکی از مساجد شهر ازجمله برنامه های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در ایام ماه مبار ک رمضان است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه ضیافت افطاری در سطح شهر ارومیه، اظهار کرد: هر روز در ماه میهمانی خدا شاهد افطاری به 50 هزار نفر در 10 ایستگاه دایر شده در سطح شهر خواهیم بود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به رویکرد آموزشی دربرنامه های سازمان، بیان کرد: تمام برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری ارومیه با مصوبه کمیسیون فرهنگی به دنبال تقویت بنیان خانوده وآموزش سبک زندگی فاطمی است.

وی آشنایی با مهارت زندگی با رویکرد خانواده متعالی به تبیین اصول مهم در تحصیل مهارتهای زندگی و اصول تفکر خلاق و هدف گذاری در زندگی را مهمترین عوامل برای کسب مهارت های زندگی دانست و اظهار کرد: با توصیف ابزارهای تاثیرگذار بر رفتار و گفتار و سبک زندگی از جمله ابزار رسانه ای ، اصلی ترین رسانه معطوف به قرآن است و باید جامعیت پیام های قرآنی را برای تعیین سبک زندگی یادآور شد.

Print
731 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان