• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طرح تعریض جاده چی چست تکمیل شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طرح تعریض جاده چی چست تکمیل شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ داریوش نوری در تشریح اقدامات اخیر در این پروژه اظهار کرد: با هدف ارتقاء سطح ایمنی و رفع ترافیک در این جاده، عملیات اجرایی تعریض این مسیر تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اتمام این عملیات افزود: این محور به عنوان یکی از پرترددترین مسیرها جهت استفاده شهروندان از دریاچه ارومیه و دهکده گردشگری و توریستی چی چست است که با همکاری های مستمر معاون فنی و عمرانی شهرداری و با همت و تلاشهای شبانه روزی عوامل فنی و اجرایی این سازمان با جدیت تمام این عملیات به پایان رسید.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری  شهرداری ارومیه تشریح کرد: تعریض این جاده یک اقدام ضروری برای ساماندهی این مسیر است که این سازمان با تکیه بر دانش فنی و استفاده از توان داخلی و امکانات موجود خود توانست بار دیگر برگ زرینی در کارنامه عمرانی خود ثبت کند.

نوری در خاتمه ضمن قدردانی از حمایت های شهردار ارومیه و عوامل فنی و اجرای این سازمان با اجرای این پروژه درکوتاهترین زمان و با کمترین هزینه، بهره‌برداری از این طرح را موجب تسهیل در عبور و مرور و رونق گردشگری دانست بر اهمیت کسب رضایت شهروندان در ارائه خدمات عمرانی تاکید کرد.

Print
301 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان