• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طی سال جاری؛ بیش از 164 کیلومتر در ارومیه پیاده رو سازی شده است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طی سال جاری؛ بیش از 164 کیلومتر در ارومیه پیاده رو سازی شده است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مهندس ابراهیم صفری  اظهار کرد:  ساماندهی  ورودی های شهر  و معابر از  لحاظ زیر ساخت ها ، آسفالت  و هدایت آب های سطحی ، کنترل پساب های خانگی  توجه  به توسعه شبکه  مدرن فاضلاب  و ساماندهی انهار زراعی واحداث شبکه های  آب های سطحی و سیلاب ها،  پیاده رو سازی، مدیریت بهتر پسماندهای  شهری از جمله  اقدمات شهرداری  در راستای افزایش  کیفیت محیط زیست  است.

وی گفت: ماحصل فعالیت های عمران شهری در ارومیه منجر شد  که تا این لحظه  بیش از 90 هزار متر مربع  سطح  عرشه  پل ساخته شده  و بیش از 157 کیلومتر  بزرگراه   و آزاد راه  در دست ساخت  و در برنامه  باشد  که 57 کیلومتر آن  روان سازی شده  و مابقی آن  در دست اقدام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه گفت:بیش از از 170 هکتار پارک در سطح شهر از جمله ائلر باغی ، دانشجو ، دهکده ساحلی  چی چست ساخته  شده است.

 وی با بیان اینکه  یکی از ویژگی های  عمران شهری، پیاده رو سازی  در سطح شهر  ارومیه است، بیان کرد:  در این زمینه  بیش از 164 کیلومتر در ارومیه  پیاده رو سازی شده  است وهمچنین در بحث ساماندهی  انهار  زراعی اجرای شبکه های آب های سطحی  بیش از 25 کیلومتر  از کانال های شهری در دست اقدام بوده  که نزدیک 19 کیلومتر  آن کار شده  و مابقی آن نیزدر دست اقدام است.

Print
914 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان