• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طی مراسمي مهران حاجیلو به عنوان عضو جدید شورای شهر ارومیه معرفی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طی مراسمي مهران حاجیلو به عنوان عضو جدید شورای شهر ارومیه معرفی شد

در طی مراسمی که با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر ارومیه برگزار شد، دكترهادی بهادری که هم اکنون به عنوان معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی مشغول فعالیت است، استعفای رسمی خود را از عضویت در شورای شهر ارومیه به رئیس شورا تحویل داد.

بهادری ضمن تأکید بر انگیزه خدمت‌رسانی خود به مردم در تمامی مراحل زندگی، دلیل اصلی تقبل معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی و استعفا از عضویت در شورای شهر را فراهم شدن زمینه‌‌ای گسترده‌تر برای خدمت به مردم استان بیان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تعهد، تدین و تجربه مهران حاجیلو از یک سو و فراهم شدن بستری نو برای انجام وظیفه و خدمت بهادری، ضمن آرزوی توفیق‌ روز افزون برای وی در عرصه جدید خدمت‌رسانی، تقاضای دکتر بهادری را  درجهت استعفا از شورای شهر ارومیه را به رای گیری گذارد و با  موافقت اعضای شورای اسلامی، مهران حاجیلو عضو علی البدل شورا به عنوان عضو جدید این شورا معرفی و مراسم تحلیف وی برگزار شد.

در پایان این مراسم به جهت قدر دانی از فعالیتهای دکتر بهادری در طی پنج ماه گذشته رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با اهداء لوح تقدیری از وی قدر دانی کردند.















Print
1671 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان