• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عملکرد سال گذشته منطقه پنج شهرداری ارومیه تشریح شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عملکرد سال گذشته منطقه پنج شهرداری ارومیه تشریح شد

مدیر منطقه پنج شهرداری ارومیه گفت: در سال گذشته، عملیات متعدد عمرانی و خدماتی با هدف ارتقاء کیفی معابر، بهسازی معابر، تسهیل در عبور و مرور شهری و رفاه شهروندی انجام شد.

به گزارش امور ارتباطات منطقه پنج شهرداری ارومیه، وحید افشین‌فر با اشاره به اقدامات عمرانی و خدماتی منطقه پنج بیان کرد: زیرسازی بیش از شش هزار متر مربع و شن‌ریزی 23 هزار متر مربع از معابر، آسفالت آستر به میزان 3 هزار و 500 متر مربع و در حدود 18 هزار متر مربع آسفالت رویه در سطح منطقه پنج ارومیه در سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: همچنین با هدف بهبود سیمای شهر و سهولت تردد خودروها، عملیات لکه‌گیری، ترمیم و نوسازی آسفالت در بیش از 10 هزار متر مربع از معابر اصلی و کوچه‌های فرعی منطقه انجام شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری ارومیه در ادامه با اشاره به اجرای عملیات پیاده‌رو‌سازی و جدول‌گذاری، افزود: در سال گذشته در حدود سه هزار مترمربع عملیات پیاده‌رو‌سازی در خیابان‌های ارشاد، حسنی، ارتش و شهید فتح الهی همچنین 3 هزار و 660 متر انواع جدول‌گذاری شامل جدول با کانیوو، تک جدول، جوب و جدول در معابر سطح منطقه منجمله در خیابان‌های سلطانی، نشاط و بهشتی‌منش اجرا شده است.

وی با اشاره به درخواست‌های شهروندان ساکن منطقه پیرامون احداث پارک‌ها و فضای سبز در محلات، از احداث بوستان انتظام و دیزج سیاوش در سطح منطقه پنج در سال گذشته خبر داد.

افشین‌فر با اشاره به اهمیت زیباسازی و تنظیف جداول شهری، گفت: 60 هزار متر از جداول سطح منطقه از سوی حوزه خدمات شهری منطقه، رنگ‌آمیزی شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به تعداد 189 مورد پروانه ساختمانی از سوی معاونت شهرسازی منطقه پنج شهر ارومیه صادر شد، بیان کرد: تعداد پایان کار صادر شده برای متقاضیان 72 مورد بوده و 413 مورد دستور تهیه نقشه و 478 مورد نیز گواهی عدم خلافی برای مالکین صادر شده است.

Print
54 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان