• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عملگرایی در کنار قانونمداری و شفافیت‌محوری به عنوان یک راهبرد برای مدیران شهرداری کلانشهر ارومیه تبیین شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عملگرایی در کنار قانونمداری و شفافیت‌محوری به عنوان یک راهبرد برای مدیران شهرداری کلانشهر ارومیه تبیین شد

در اولین جلسه شورای اداری شهرداری کلانشهر ارومیه؛

اولین جلسه شورای اداری در سال ۱۴۰۲ به ریاست دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه و با حضور معاونین، مدیران مناطق ۵گانه، روسای سازمان‌ها و ادرات تابعه این شهرداری برگزار شد.

شهردار کلانشهر ارومیه در این جلسه  که طی عصر امروز در محل سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی این شهرداری تشکیل یافت، با بیان اینکه صفر تا صد موضوعات در مجموعه بزرگ مدیریت شهری، عملیاتی و اجرایی است از مدیران شهرداری کلانشهر ارومیه خواست  بصورت عملیاتی و میدانی، در حوزه های تحت مدیریت خود امورات را انجام دهند .

وی با تاکید بر قانونمداری و شفافیت محوری به لزوم هم افزایی بین بخشی در مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: جهت پیشگیری از بروز مشکلات در ساختار سازمانی باید به موضوعات بصورت بین‌بخشی و سیستمی نگاه کرد و از هرگونه اقدام جزیره‌ای اجتناب شود.

دکتر مهدی‌زاده با اشاره به اینکه منشور اخلاقی تمامی سازمان‌ها بر محور ارباب رجوع استوار است، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع در مدیریت شهری از اهمیت بی‌شماری برخوردار بوده چرا که شهرداری ‌ارتباط دوسویه و مستقیمی با مردم دارد و در این راستا باید تکریم ارباب رجوع در راس اولویت‌های کاری مدیران شهرداری کلانشهرارومیه قرار گیرد.

وی در ادامه؛ مقوله زمان سنجی و موقعیت‌شناسی در انجام پروژه‌های شهری و اقدام به موقع امورات در این زمینه را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت: عملگرایی در کنار قانونمداری و شفافیت محوری در دستیابی به اهداف و تحقق چشم‌انداز توسعه شهری نقش اثربخشی دارد و به عنوان یک راهبرد در دستور کار مدیران شهرداری در سال جاری قرار دارد.

استقلال مناطق، خزانه‌داری، کمیته تخصیص، همگرایی سازمانی و ایجاد انگیزه، ساماندهی آب‌های سطحی و آسفالت‌ریزی معابر

از دیگر محور مباحثی بود که از سوی شهردار کلانشهر ارومیه مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.

Print
187 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان