• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عملیات اجرایی پروژه سرمايه گذاري رزت از سر گرفته شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عملیات اجرایی پروژه سرمايه گذاري رزت از سر گرفته شد

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛  داوود نديم  با بيان اينكه پروژه رزت که با سرمایه گذاری مشارکتی شهرداری ارومیه و یک شرکت خصوصی در اواخر سال 1393 شروع شد،  بيان كرد:  اين پروژه سرمايه گذاري  در پی عدم تامین نقدینگی از سوی سرمایه گذار قبلی دچار وقفه و تعطیلی شد.

وي ادامه داد:  در سال 94 با تشکیل تیم های کارشناسی  فنی ، مالی و حقوقی در شهرداری ، اقدامات لازم برای تعیین تکلیف پروژه بانجام رسید و نهایتا با مجوز شورای اسلامی شهر و هیئت عالی سرمایه گذاری ، ضمن اقدامات  برای فسخ قرارداد قبلی ،  اقدام به برگزاری فراخوان عمومی و انتخاب سرمایه گذار جدید برای پروژه سرمايه گذاري رزت شد.

معاون سرمايه گذاري شهردار اروميه با بيان اينكه  اقدامات تجهیز کارگاه و حمل مصالح اولیه پروژه رزت با آغاز سال جديد انجام شد، بيان كرد:  در اولین روز شروع بکار این پروژه  بیش از هشتاد تریلر  میلگرد  توسط سرمایه گذار قبلی در محل پروژه تخلیه شد  و این روند ادامه دارد.

وي با اعلام اينكه  با تلاش مدیریت شهری اروميه  در سال جدید  شاهد شکوفایی این منطقه  خواهيم بود، اظهار كرد: شهرونداني  که قبلا  اين پروژه  را پیش خرید کرده بودند و با صبر و حوصله خویش اجازه دادند تا شهرداری اقدامات قانونی خویش را بانجام رساند تشکر و سپاسگزاری مي نماييم وهمچنين  بزودی  تک تک این پرونده ها رسیدگی و پاسخگویی خواهد شد.

Print
795 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان