• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فرماندار ارومیه: منتخبان شوراها اعتماد مردم را ارج نهند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فرماندار ارومیه: منتخبان شوراها اعتماد مردم را ارج نهند

فرماندار ارومیه: منتخبان شوراها اعتماد مردم را ارج نهند

 

فرماندار ارومیه گفت: منتخبان شوراهای شهر و روستا باید اعتماد مردم را ارج نهاده و برای جلب رضایت عمومی تلاش کنند

جواد شریف‌نژاد در جلسه‌ای که با حضور اعضای جدید و اصلی شورای اسلامی شهر ارومیه در محل فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: بر هیچ کسی پوشیده نیست که رای‌های مردم امانت بوده و باید در راستای صیانت از این امانت گران‌قدر به طور گسترده تلاش شود.

وی با بیان اینکه منتخبان جدید شورای اسلامی شهر ارومیه از حضور حماسی اقشار مختلف مردم باید قدردانی کنند، افزود: در این شهر و توابع در زمینه‌های مختلف مشکلات و کمبودهای زیادی وجود دارد که باید مقدمات مورد نیاز برای رفع این مشکلات فراهم شود چرا که در این صورت می‌توانند از حضور پرشور آنها قدردانی کنند.

شریف‌نژاد یکایک آرای مردم را قابل احترام دانست و خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم فارغ از سلایق و دیدگاه‌های خاص خود در پای صندوق‌های رای‌گیری حضور پیدا کردند به طوری که تعطیلی روز جمعه و گرمای مفرط هوا نیز مانع حضور آنها در پای صندوق‌های رای نشد بنابراین باید از طریق تلاش و فعالیت بیشتر به رای مردم احترام گذاشت.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی رقم خورد و اکنون باید برای رقم زدن حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری تلاش کنیم، اظهار داشت: مردم با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تحقق بخشیدند و پست‌های حساس و کلیدی را به منتخبان خود تحویل دادند تا آنها در راستای تحول‌های همه جانبه به ویژه رشد اقتصادی گام بردارند.

فرماندار ارومیه با اشاره به حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای و یاس دشمنان به دنبال این حماسه باشکوه، اظهار داشت: در راستای حل مسائل و مشکلات حوزه شهری باید به طور گسترده تلاش شود تا دشمنان بار دیگر مایوس و سرخورده شوند.


 

 

Print
1056 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان