• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فرماندار و شهردار ارومیه از مناطق سیل‌زده بازدید کردند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فرماندار و شهردار ارومیه از مناطق سیل‌زده بازدید کردند

بدنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی محله‌های منطقه دو، صبح امروز غلامحسین عماری فرماندار، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه و هیات همراه از مناطق سیل‌زده به منظور بررسی مشکلات بازدید و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی و خدمات‌رسانی به شهروندان ساکن این مناطق قرار گرفتند.
 
در جریان این بازدید میدانی ضمن اطلاع از میزان خسارت وارده ناشی از سیل در گفتگو با شهروندان بر جبران خسارات وارده بر آنها تاکید و دستورات لازم جهت رفع مشکلات در این نقاط صادر شد.

اقدامات لازم نیز جهت اسکان شهروندان آسیب‌دیده در نظر گرفته شده و مقرر شد نسبت به شستشوی مبلمان منازل متاثر از سیلاب اقدام شود.

پس از این بازدید میدانی، جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران با حضور غلامحسین عماری فرماندار و دکتر حسین‌ مهدی‌زاده شهردار ارومیه جهت تسریع در روند خدمات‌رسانی به مناطق متاثر از سیلاب در محل سالن جلسات شهید سلیمانی شهرداری مرکزی تشکیل یافت.

در پی بارش شدید باران از عصر روز سوم خرداد ماه، برخی از معابر مناطق ۵گانه و واحدهای مسکونی منطقه دو دچار آبگرفتگی شدند که در همان لحظات اولیه شهرداری ارومیه با بسیج امکانات و نیروها نسبت به رفع آبگرفتگی‌ها همچنین رفع مشکلات و مسایل شهروندان مناطق آسیب دیده کرد.

Print
64 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان