• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مخازن گاز CNG فرسوده تاکسی‌های درون شهری بصورت رایگان تعویض می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مخازن گاز CNG فرسوده تاکسی‌های درون شهری بصورت رایگان تعویض می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه اعلام کرد: مخازن گاز CNG فرسوده تاکسی‌های درون شهری بصورت رایگان تعویض می‌شود.

ناصر سعیدآبادی با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیگیری‌های بعمل آمده و در راستای موضوع مصوبه شماره 355369  مورخه 12/7/1402  شورای محترم اقتصاد تعویض رایگان مخازن  گاز CNG تاریخ منقضی و فرسوده تمامی تاکسی‌های درون شهری بصورت رایگان مورد تعویض قرار خواهند گرفت.
وی در تشریح روند اجرائی این طرح ادامه داد: مطابق مصوبات موضوعه صرفاً تاکسی‌هایی مشمول این طرح می باشند که انقضاء مخزن گاز CNG آن به پایان رسیده باشد و همچنین تاکسی‌هایی که مخازن گاز آنها پیش از تاریخ انقضاء در مراکز معاینه فنی مورد تست هیدرو استاتیک قرار گرفته اند و مردود اعلام شده است.
سعیدآبادی یادآور شد که طرح فقط شامل تاکسی‌های شهری پلاک ت بوده و باید از نظر فنی و عملکردی توانائی حداقل ۳ سال فعالیت را در ناوگان تاکسیرانی داشته باشد و  این تاکسی‌های فرسوده ثبت نامه و از رده خارج یا اسقاط شوند.

وی در پایان از تمامی مالکان تاکسی‌های مذکور که تاکسی تحت مالکیت آنها فعال و دارای مخازن گاز CNG فرسوده و یا تاریخ گذشته می‌باشند درخواست کرد هر چه سریعتر برای ثبت‌نام و درج مشخصات تاکسی و مخزن گاز آن به اداره تاکسیرانی واقع در خیابان شهید دستغیب مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه آخرین مهلت مراجعه و ثبت نام تا مورخه ۱۳/۸/۱۴۰۲ می‌باشد و در صورت عدم مراجعه به منزله غیرفعال بودن تاکسی و عدم تمایل به تعویض مخزن تلقی و از فعالیت تاکسی‌ها با مخازن فرسوده و تاریخ منقضی جلوگیری بعمل خواهد آمد.

Print
461 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان