• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري ارومیه: معابر اصلي شهر به صورت مكانيزه نظافت مي شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري ارومیه: معابر اصلي شهر به صورت مكانيزه نظافت مي شود

«عربعلی بهمن خواه»  با بيان اينكه در حال حاضر خدمات اين حوزه در زمينه جاروب معابر و جمع آوري زباله به صورت 80 درصد مكانيزه است، خاطر نشان كرد: مکانیزه شدن رفت روب معابر شهر باعث افزايش كيفيت ارائه خدمات شده است.

وی تعداد کل خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک سازمان را 490 دستگاه عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری تعداد دستگاه های این سازمان به 550 دستگاه ارتقاء خواهد یافت.

وی با اشاره به اينكه در طي سال گذشته تعدادی از ماشین آلات اين سازمان نوسازي شده است، ادامه داد: در اين راستا ماشين آلات خريداري شده جايگزين ماشين آلات قديمي شده تا علاوه بر صرفه جويي، ناوگان خدمات موتوري به تجهيزات روز دنيا مجهز شود.

بهمن خواه گفت: خریداری ماشین آلات مجهز در بخش های نظافت، عمرانی و خدماتی از مهم ترین اقداماتی است که توسط این سازمان و با حمایت قاطع شهردار و شورای اسلامی شهر انجام می گیرد.

وی افزود: این سازمان به عنوان یکی از سازمان های خدمات رسان شهرداری است و با خط مشی تعیین شده از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه فعالیت های خود را انجام می دهد که در همین راستا می توان به افزایش توانمندی های نظارتی سازمان، توسعه نظام ایمنی و فنی و بهداشت کار، ایجاد فضای کاری مطلوب و سالم برای پرسنل سازمان و ارتقاء توانمندی های سخت افزاری و نرم افزاری سازمان اشاره کرد.

مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري ارومیه در ادامه با اشاره به اصول بهبود وسائط نقلیه و تجهیز تعمیرگاه ها به عنوان استراتژی های مهم این سازمان، تاکید کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری به عنوان قلب شهرداری شناخته می شود و این به دلیل حضور کارکنان و خودروهای این سازمان در تمام صحنه های فعالیتی شهر است.

Print
825 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان