مدیر شهرداری منطقه یک ارومیه پاسخگوی تماس تلفنی شهروندان شد
در راستای اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه و در نخستین گام در سال جاری از اجرای این پویش، مدیر شهرداری منطقه یک ارومیه از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ پاسخگوی مردم و پیگیر مشکلات و مطالبات آنها شد.
به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک ارومیه، مسائلی همانند آسفالت و زیرسازی، اقدامات عمرانی در سطح منطقه، سد معبر و جمع آوری زباله و مشکلات مربوط به صدور پروانه و مجوز ساخت به ترتیب از جمله مهمترین مطالبات و خواسته های شهروندان بود که مدیریت منطقه یک پاسخگوی این مطالبات بود.
همچنین درباره موضوعاتی که امکان صدور دستورات آنی و تلفنی وجود نداشت، مقرر شد تا حصول نتیجه موضوع مذکور، سامانه ۱۳۷ آن را پیگیری کرده و نتیجه را به شهروندان اعلام نماید.