• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه: 89 درصد از بودجه مصوب سال 92 تحقق یافته است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه: 89 درصد از بودجه مصوب سال 92 تحقق یافته است

ابوالقاسمی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه در جهت تأمین رفاه حال کارکنان اقدام به احداث ساختمان اداری بمساحت زیربنای هزار مترمربع و پیاده نمودن چارت سازمانی در ساختمان اداری نمود.

وی از محوطه سازی و جدول کشی محوطه مقابل ساختمان اداری خبر داد و افزود: این سازمان در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان اقدام به محوطه سازی و جدول کشی بمیزان 5 هزار متر طول در محوطه مقابل ساختمان اداری نمود که جا دارد از حمایت های شورای اسلامی شهر و شهردار تلاشگر و محبوب شهر ارومیه تقدیر و تشکر نمایم.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه همچنین از ایجاد فضای سبز و گل کاری مقابل ساختمان اداری جدید به مساحت 5 هزار مترمربع خبر داد و گفت: سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه در راستای اقدامات عملکرد 9 ماهه خود اقدام به احداث قبور 2 طبقه در محوطه حیاط به تعداد 180 عدد که بیش از 8 میلیارد ریال درآمد خواهد داشت.

ابوالقاسمی همچنین از خرید 80 عدد گلدان بتنی برای محوطه حیاط، ورودی مزار شهداء و مقابل نمازخانه با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال اشاره نمود و افزود: سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه در جهت رفاه حال شهروندان اقدام به اجرای عملیات جدول گذاری به طول 1000 متر به منظور 2 بانده نمودن بلوار اصلی در روبروی قطعه 48 نمود که با این اقدام بزرگترین عامل و مشکل ترافیک حل گردید.

وی از خرید بلوک بتنی در 9 ماهه سال جاری خبر داد و اذعان داشت: سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه در 9 ماهه سالجاری اقدام به خرید بلوک بتنی به تعداد 300 هزار عدد و خرید سنگ لحد به تعداد 15 هزار عدد به منظور استفاده در احداث قبور نموده است همچنین این سازمان در راستای ارائه خدمات بهینه اقدام به خرید 9 هزار عدد سنگ کریستال 3 سانت به منظور استفاده در احداث قبور 2 طبقه و سنگ سینه به ارزش 650 میلیون ریال نموده است.

ابوالقاسمی همچنین از عملیات دیوارکشی در قطعات 52-48-16 به منظور جلوگیری از ریزش کوههای اطراف به عرض 150 سانتی متر و به طول 320 متر و با ارتفاع 5/2 متر، عملیات جدول گذاری و بتن پلاک محوطه اطراف مسجد و غسالخانه، احداث قبور در قطعه 4 به تعداد 421 عدد، قطعه 51 به تعداد 360 عدد، قطعه 49 به تعداد 420 عدد، قطعه 52 به تعداد 250 عدد، آرامگاههای 2 طبقه به تعداد 420 عدد در محوطه مقابل آرامگاه خبر داد.

ابوالقاسمی همچنین از خرید دو ست کامل ورزشی پارکی 15 کاره خبر داد و افزود: به منظور استفاده شهروندان محترم و پرسنل زحمت کش و خدوم سازمان در محوطه اقدام به خرید دو ست کامل ورزشی پارکی 15 کاره نموده است. همچنین این سازمان مفتخر به دریافت کاپ اخلاق تیم والیبال در مسابقات بین سازمانی شهرداری ارومیه در آذرماه سالجاری شد که جا دارد از تمامی پرسنل و ورزشکاران تقدیر و تشکر نمایم.

Print
1061 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان