• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه خبر داد: بازسازی و نوسازی اتوبوس های فرسوده تا آغاز بازگشایی مدارس
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه خبر داد: بازسازی و نوسازی اتوبوس های فرسوده تا آغاز بازگشایی مدارس

اسماعیل الماسی با اشاره به نقش مهم و مؤثر ناوگان اتوبوسرانی در امر کاهش ترافیک اظهار داشت: ناوگان اتوبوسرانی نقش بسزایی در حمل مسافرین درون شهری و نیز کاهش بار ترافیکی دارد و در حال حاضر بیش از 320 دستگاه اتوبوس در جهت ارائه خدمت به شهروندان در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 85 درصد از ناوگان اتوبوسرانی با همکاری بخش خصوصی تأمین می شود گفت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با هدف حمایت از ناوگان بخش خصوصی، در سه ماهه اول سالجاری و با عنایت شهردار ارومیه با ناوگان حمل و نقل و رفاه حال شهروندان اقدام به ارائه یارانه بلیط جهت تأمین هزینه های اتوبوس ها نموده و این طرح نیز در سه ماهه دوم سالجاری نیز انجام خواهد گرفت.

اسماعیل الماسی در ادامه افزود: سازمان اتوبوسرانی در جهت رفاه حال همشهریان و نیز ارائه خدمت به روزه داران اقدام به حمل و نقل شهروندان در ماه مبارک رمضان در شب های قدر نمود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با اشاره به کلنگ زنی خط BRT در هفته دولت خبر داد و افزود: یکی از اقدامات مهم و مؤثر شهرداری ارومیه در راستای کاهش ترافیک و خدمات رسانی بهینه به شهروندان اجرای خط BRT است که با تخصیص 20 دستگاه اتوبوس تندرو این طرح در هفته دولت سالجاری کلنگ زنی خواهد شد.

وی همچنین از خروج اتوبوس های فرسوده از چرخه حمل و نقل شهری خبر داد و اظهار داشت: 20 دستگاه اتوبوس فرسوده با هدف جلوگیری از افزایش آلودگی از ناوگان اتوبوسرانی خارج شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با اشاره به جابه جایی روزانه 450 هزار مسافر با ناوگان اتوبوسرانی ارومیه و حومه گفت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با ارائه خدمات بهینه به شهروندان 25 درصد از حمل و نقل درون شهری را بر عهده دارد.

اسماعیل الماسی در پایان سخنانش افزود: سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش شبانه روزی خود را در جهت رضایتمندی شهروندان دو چندان نموده است و شهروندان عزیز می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن هایی که بر روی اتوبوس های مسافربری از سوی سازمان نصب شده است را به ما اطلاع دهند.

Print
1493 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان