• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه: شهرداری ارومیه در جهت زیباسازی شهر اقدامات قابل قبولی انجام داده است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه: شهرداری ارومیه در جهت زیباسازی شهر اقدامات قابل قبولی انجام داده است

فرخ عبدی در ادامه سخنانش با اشاره به اعتبار هزینه شده در اجرای عملیات زیباسازی اظهار داشت: این سازمان در سال 92 با اجرای آبنمای صخره ای پارک دانشجو با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال، نصب چراغ های بارانی بر روی درختان با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال، رنگ آمیزی جداول سطح شهر با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، کاشیکاری یادمان شهید باکری با صرف اعتباری بالغ بر 170 میلیون ریال، نصب چراغ پایه کوتاه در میدان ها با صرف اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال نموده است.

وی در ادامه سخنانش گفت: سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه در ادامه اجرای عملیات زیباسازی در سالجاری اقدام به ریسه کشی خیابان هاش شهر با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال، نصب چراغ در فلکه مادر با صرف هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال، اجرای کاشی شکسته در تقاطع مادر با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال، تأمین نور و نصب چراغ در تقاطع شهید مدرس با صرف هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال و نورپردازی دفنی درختان سطح شهر با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال نموده است.

فرخ عبدی در ادامه سخنانش از نصب بزرگترین لوستر شهری کشور، نصب المان در سطح شهر، نصب مبلمان شهری، اجرای نقاشی دیواری با کاشی شکسته، ساماندی ورودی های شهر، نصب تابلو در معابر اصلی و فرعی و ... خبر داد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در سالجاری یک هزار و 609 مترمربع از دیوارهای مدارس نقاشی شده است، گفت: این نقاشی ها بر اساس سبک ها و مکاتب مختلف نقاشی و با در نظر گرفتن فرهنگ ایرانی و اسلامی صورت می گیرد.

وی اهداف این سازمان را تغییر منظر و سیمای کلی شهر مطابق با استانداردهای جهانی، ایجاد نشاط، شادابی و بهداشت روانی و رضایتمندی شهروندان دانست و ابراز داشت: توجه به نمادها و رنگ ها، نقاشی دیواری و نصب مؤلفه های شهری و رنگ آمیزی مبلمان شهر و ترویج فرهنگ اسلامی و استفاده از تندیس شخصیت های بزرگ و شهدا و مشاهیر علمی و فرهنگی بخشی از اقدامات این سازمان در سالجاری بوده است.

Print
1079 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان