• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه خبر داد: نصب چراغ های چمنی در حاشیه پارک ها
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه خبر داد: نصب چراغ های چمنی در حاشیه پارک ها

«فرخ عبدی» با بیان اینکه عمر مفید لامپ های ال ای دی 50000 ساعت است، بیان کرد: به غیر از این نوع لامپ ها از چراغ های سدیمی نیز جهت روشنایی معابر استفاده می شود.

وی با بیان اینکه سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه در راستای نور پردازی معابر شهری و ایجاد منظر دلنشین و دلنواز در معابر سطح شهر اقدام به نورپردازی های فاخر می کند، عنوان کرد: نور پردازی متفاوتی اعم از نورپردازی های کفش دوزک های پارک دانشجو، نورپردازی آکواریوم های ابتدای سال جاری به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، نصب ریسه های ال. ای. دی در اکثر نقاط شهر، نصب و اجرای توپ های نورانی هفت رنگ در خیابان امام خمینی (ره)، ساخت ، اجرا و نورپردازی سازه ای اسب سفید واقع در پارک دانشجو و نورپردازی درختی درختان شهر از جمله نورپردازی ها سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه در سال جاری بوده که جلوه ای بی نظیری به شهر بخشیده است.

وی با اشاره به نورپردازی های انجام گرفته شده در تقاطع های غیر همسطح ، گفت: نورپردازی در تقاطع های غیر هم سطح شهید بهشتی به ویژه نورپردازی نقاشی های دیواری آن، ذاکر و میر زای شیرازی و نورپردازی و اجرای روشنایی تونل امامت از جمله این نورپردازی ها است.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه اجرای تاسیسات برق و روشنایی در تقاطع غیر هم سطح ابوذر و سه راهی سرو ، اجرای چراغ های سه نرده ای در اکثر تقاطع های غیر هم سطح ، نورپردازی رودخانه شهر چایی ، اجرای سیستم صوتی در پارک ها گللر باغی و ائللر باغی ، اجرا و نصب چراغ های چمنی در حاشیه پارک ها ، ادامه اجرای نورپردازی های تقاطع های غیر هم سطح شهر و نصب و اجرای المان های متفاوت به همراه نورپردازی های در شهر را از جمله برنامه های سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه تا پایان سال جاری عنوان کرد.

Print
889 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان