• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مراسم روز زن در شهرداری ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مراسم روز زن در شهرداری ارومیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، «محمد حضرت پور»، شهردار ارومیه، در مراسم روز زن با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روززن، اظهار کرد: زنان شاغل در مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه باید با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) برای توسعه فرهنگ فاطمی در زندگی شخصی و کاری تلاش کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم روز زن برای بانوان شاغل شهرداری به همت واحد تازه ایجاد شده واحد بانوان شهرداری ارومیه، اظهار کرد: واحد بانوان شهرداری ارومیه برای مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه که بانوان آن در 270 بخش مشغول به فعالیت هستند وهم برای بانوان ارومیه ای که نیم درصد از جمیعت شهر را تشکیل می دهند می تواند بزگرین نقش را در جهت ایجاد شور و نشاط برای آنان مهم ترین نقش را ایفا کند.

 شهردار ارومیه افزود: واحد بانوان شهرداری ارومیه می توانند با دخلات دادن زنان و پررنگ کردن حضور و فعالیت آنان در بخش های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و افتصادی در جهت توانمندی کردن بانوان به یک واحد موفق و الگو در شهرداری تبدیل شود.

وی توصیه کرد: پرسنل شاغل در شهرداری در هر بخشی که مشغول به فعالیت هستند باید بایک نگاه مسولانه به انجام فعالیت بپردازند و دنبال تصدی پست و مقام نباشند.

شهردار ارومیه با اشاره به احداث مجموعه بزرگ تفریحی در پارک حلاوت کارارومیه طی سال 94، اظهار کرد: طی سال 94 یک مجموعه بزرگ تفریحی در پارک حلاوت کار مجهز به تالار بزرگ ، سالن ورزشی و استخر احداث خواهد شد.

در ادامه این مراسم ، لطیفه مبین، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با بیان اینکه زنان عامل توسعه و محور توسعه هستند، اظهار کرد: زنان با آگاهی از بصیرت، بینش و نقش های خود می توانند  در حیطه های مختلف اجتماعی و خانوادگی نقش های مختلفی را عهده دار شوند و با عهده دار شدن این نقش ها نه تنها می توانند هدف توسعه باشند بلکه می توانند با تربیت انسان های موفق عامل توسعه در جامعه شوند.

وی اضافه کرد: واحد بانوان شهرداری ارومیه می تواند با تدوام اجرای برنامه ها در زمینه ارائه خدمات در الویت برای بانوان شهروند ارومیه ای در جهت توانمند کردن آنان مطابق با اصول و ارزش های اسلامی و درتمامی حیطه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای بانان مثمر ثمر شود و امیدواریم این واحد به اداره کل تبدیل شود.

مبین ادامه داد: تنها یک یک روز برگزاری مراسم تجلیل از روز زن و مادر فرصت کافی برای گفتن خصایص حضرت فاطمه زهرا (س)، به عنوان هدیه آسمانی برای بشریت است، نیست .

وی با تاکید بر اینکه تاسی نکردن از فرهنگ فاطمی در زندگی یک خلا است، گفت: امیدواریم با استمرار واحد بانوان شهرداری و تشکیل جلسات توسط این واحد، در جهت شناساندن فرهنگ فاطمی گام های موثر برداریم چرا که بانوان به شدت نیازمند فرهنگ فاطمی هستند چون مکتب فاطمی آینه تمام نمای جلوی حق است و هربانوی که بخواهد خود را بشناسد و حقیقت وجودی خود را پیدا کند نیازمند این مکتب است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به ایجاد مجتمع های شهر بانو برای شهروندان زن ارومیه ای، خاطر نشان کرد: طی اردیبهشت سال جاری، مجتمع های شهر بانو با تخصیص بودجه ویژه برای آن در چند محله شهر ارومیه به صورت مکان اجاره ای مشغول به اراده خدمات آمورشی، تفریحی برای بانوان خواهند شد.

وی با بیان اینکه اکنون دو پارک فدک و حلاوت کار ویژه بانوان نیز در شهر ارومیه در دست ساخت است، گفت: به تدریج در هر منطقه شهر ارومیه چند پارک بانوان با توجه به نیاز محلات و مشاوره های مشاوران طرح تفصیلی ایجاد خواهد شد.

این مراسم با تجلیل  از بانوان شاغل در شهرداری ارومیه با اهدای لوح تقدیر به پایان رسید









Print
1073 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان