• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در نمازخانه شهرداری مرکزی ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در نمازخانه شهرداری مرکزی ارومیه برگزار شد

صبح امروز، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در نمازخانه شهرداری مرکزی ارومیه برگزار شد.

همزمان با پنجمین روز از ایام محرم الحرام و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا همچنین عزاداری و سوگواری امام حسین (ع) با حضور معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان شهرداری کلانشهر ارومیه در نمازخانه شهرداری مرکزی برگزار شد.

در این مراسم بعد از قرائت زیارت عاشورا، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مومن رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه به بیان نکاتی از فلسفه قیام عاشورا پرداخت و در ادامه عزاداران حسینی با مداحی و مرثیه‌سرایی مداح اهل بیت حاج علی سیفی در رثای امام حسین (ع) و شهدای کربلا به سوگواری پرداختند و اشک ماتم ریختند.

این مراسم معنوی به مدت چهار روز تا روز چهارشنبه ۴ مرداد ماه هر روز از ساعت ۷:۳۰ الی ۸:۳۰ صبح در محل نماز خانه شهرداری مرکزی ارومیه برپا خواهد بود.

فضاسازی محیطی با مفاهیم عاشورا و سیاه‌پوش کردن شهر به مناسبت ایام محرم و اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله عزاداری، قرائت زیارت عاشورا و سایر برنامه‌های فرهنگی اجتماعی همچنین اهداء و توزیع بنر، کتیبه و پرچم سیاه محرم به هیات‌های مذهبی و مساجد بخشی از اقدامات مجموعه مدیریت شهری ارومیه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم است.

Print
201 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان