• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاونت برنامه ریزی قلب شهرداری است/ ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی با هدف بستن گلوگاه های فساد
خانم مریم نقی پور

معاونت برنامه ریزی قلب شهرداری است/ ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی با هدف بستن گلوگاه های فساد

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نشست کارگروه تعالی معاونت برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی با حضور مجید آقازاده شهردار ارومیه برگزار شد.
مجید آقازاده در این نشست با بیان اینکه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی قلب شهرداری است، اظهار کرد: شهر ارومیه باید با شتاب هرچه بیشتر به سمت شهر هوشمند حرکت کند.
وی افزود: تجاری سازی فیبرنوری باید مد نظر قرار گرفته و در این خصوص برنامه ریزی های لازم انجام شود.
شهردار ارومیه با تأکید بر اینکه باید به سمت بهبود در همه زمینه ها حرکت کنیم، گفت: توسعه خدمات الکترونیکی و الکترونیکی سازی فرایند امور در شهرداری در شفافیت و بستن گلوگاه های فساد و تخلفات خیلی موثر است.
آقازاده با اشاره به سیستم مدیریتی خود ادامه داد: بر خرد جمعی و مدیریت مشارکتی اعتقاد دارم و همه سازمان ها و مردم اتاق فکر شهرداری هستند.
وی با بیان اینکه باید به سمت رضایتمندی هرچه بیشتر مردم حرکت کنیم، تصریح کرد: رضایت مردم نشان دهنده عملکرد خوب هر سازمانی است.
آقازاده ضمن تبیین ضرورت کارهای فرهنگی و فرهنگسازی توسط شهرداری یادآور شد: جامعه ای به تکامل می رسد که در فرهنگ به تکامل برسد اما تعدد سازمان های مرتبط با فرهنگ باعث موازی کاری و عدم کارایی در این بخش شده است.
وی اظهار کرد:  بر این اساس ارزیابی فرهنگی پروژه های عمرانی مورد توجه قرار و با پیوست فرهنگی همراه باشد.
آقازاده با تأکید بر فعالیت در حوزه ورزشی بانوان گفت: حوزه ورزشی را نباید صرفا مختص مردان کرده و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری در تیم داری بانوان نیز ورود کند .
شهردار ارومیه با بیان اینکه به استعداد یابی ورزشی در متاطق محروم باید توجه ویژه شود، خاطرنشان کرد: در سصطح شهرداری نیز باید به سمت تخصص گرایی توجه ویژه شده و ارائه آمار در شهرداری روزانه آپدیت شود.

در این نشست صادق حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، مصطفی میلانی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، علی زمان زاده رییس اداره برنامه ریزی، سحر چای فروش رییس گروه آمار و تحلیل اطلاعات و ستارپور رییس کمیته شهر هوشمند به ارائه گزارش عملکرد، برنامه ها و اقدامات آینده خود پرداختند.

Print
359 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان