• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه خبر داد: خرید 50 دستگاه اتوبوس شهری در ارومیه تا پایان امسال
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه خبر داد: خرید 50 دستگاه اتوبوس شهری در ارومیه تا پایان امسال

مهندس سیروس ذاتی گفت: از جمله برنامه‌های مهم شهرداری ارومیه در طول سال جاری خریداری 50 دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه است.

وی همچنین به نوسازی 200 دستگاه تاکسی در شهرستان ارومیه اشاره کرد و این اقدام را از جمله سایر برنامه‌های شهرداری ارومیه در سال 93 عنوان کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن ارومیه در ردیف شهرهای آلوده کشور، شهرداری ارومیه در نظر دارد به منظور کاهش میزان آلودگی هوا و ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه غیر دودزا، 270 دوچرخه را تا پایان مردادماه در مسیرهای ویژه تردد دوچرخه قرار دهد.

وی اضافه کرد: مرحله نخست اجرای این طرح با استفاده از 200 دستگاه دوچرخه که با نصب تجهیزات الکترونیک هوشمندسازی شده‌اند، آغاز می‌شود و در صورت موفقیت‌آمیز بودن این طرح 70 دوچرخه دیگر نیز اضافه خواهد شد.

ذاتی در خصوص مسیر تردد دوچرخه‌های در نظر گرفته شده، گفت:  مسیر ویژه تردد دوچرخه در ساحل رودخانه شهر چایی و معابر درون شهری این طرح در ارومیه اجرا می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود به نوسازی اتوبوس‌های شهری و نوسازی تاکسی‌های ارومیه خبر داد و افزود: خرید 50 دستگاه اتوبوس جدید و نوسازی 200 دستگاه تاکسی در شهر ارومیه از جمله برنامه‌های شهرداری ارومیه برای نوسازی و کاهش آلودگی هوا در طول امسال است.

Print
724 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان