• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه: اسکان مسافران تابستانی دردهکده ساحلی چی چست
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه: اسکان مسافران تابستانی دردهکده ساحلی چی چست

«مهرداد سلامتی» با بیان اینکه مسافران تابستانی در سال های قبل در پارک ائلرباغی  ارومیه اسکان داده می شدند، اظهار کرد: طی دو سال گذشته با برنامه ریزی اصولی و دقیق این محل با بهترین شرایط و امکانات از جمله سیستم سرمایشی مناسب، ایجاد محیطی آرام ، امنیت کامل برای مسافران ، محل های تفریحی برای بازی کودکان و قیمت کاملا مناسب از قبل فراهم سازی شده است.

وی ادامه داد: استقرار کشیش و نگهبان شهرداری در محل اسکان موقت برای تامین هر چه بیشتر مسافران تابستانی در مواقع ضروری و تیم امداد ونجات و در صورت پذیرای بودن مسافران زیاد واگذاری دستگاه های اتوبوس گردشکری برای بازدید مسافران از مناطق گردشگری و تاریخی ارومیه از دیگر اقدامات شهرداری در این ایام است.

وی اجرای هر چه بهتر و مطلوب تر طرح اسکان مسافران و تسهیلات تابستانی را از اهداف مهم شهرداری ارومیه اعلام کرد و گفت: در راستای اجرای کیفی طرح تسهیلات و اسکان تابستانی 32 سوئیت موجود دراین دهکده با تسهیلات ویژه در اختیار مسافران تابستانی قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اظهار کرد: ارومیه به عنوان منطقه سردسیر و کوهستانی  همواره شاهد ورود مسافران درایام تابستان است که امسال بدلیل افزایش رفاه حال مسافران تمیهداتی  خاصی برای  مهمانان تابستانی فراهم شده است و همچنین در وردی های سطح شهر راهنمایی های جهت ورود به دهکده ساحلی چی چست ارائه می شود.

وی گفت: چراغانی و نور پردازی معابر داخل شهر ،نصب چندین بنر خوش آمد گویی با تصاویر مناطق گردشگری، آماده سازی نماز خانه ها ، سرویس های بهداشتی پارک ها و تجهیز لوازم بازی کودکان و دستگاه های ورزشی پارک ها از دیگر اقدامات انجام شده در ایام تابستان توسط شهرداری ارومیه می باشد .

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: شهرداری ارومیه با تمامی امکانات و بکارگیری نیرو های خود به صورت شبانه روزی در کنار ستاد تسهیلات مسافران تابستانی در خدمت مهمانان است.

 

Print
984 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان