• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین هدف من برای ورود به شورای شهر بود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین هدف من برای ورود به شورای شهر بود

هادی بهادری در مراسمی که به منظور تقدیر از زحمات وی در شورای شهر ارومیه و تحلیف مهران حاجیلو به عنوان عضو جدید این شورا که در سالن جلسات شورای شهر ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اگر سمت جدید محول شده به بنده در راستای خدمت‌رسانی به مردم استان نبود، هرگز برای قبول دیگر پست سازمانی، از عضویت شورای شهر ارومیه استعفا نمی‌دادم.

وی، ورود خود به شورای شهر ارومیه و سپس انتخاب وی به عنوان معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی را مرهون عنایات الهی دانست و افزود: نیت خالص خدمتگزاری به مردم منجر به کسب این توفیقات در طول ماه‌های گذشته شده است.

عضو سابق شورای شهر ارومیه با اشاره به اینکه اعتماد مردم بزرگ‌ترین پشتوانه‌اش در طی مسیر خدمت‌رسانی بوده است، تصریح کرد: هدف من برای ورود به شورای شهر ارومیه خدمت به مردم و همشهریان بوده و تنها دلیل موافقت بنده برای عهده‌داری این پست سازمانی نیز نیت خالصانه من برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم بوده است.

بهادری همچنین با اشاره به قابلیت‌های فراوان مهران حاجیلو  و تجربه و تعهد وی در مسیر خدمت به مردم، گفت: اگر ذره‌ای در اعتماد خود نسبت به وی برای توفیقات بیشتر در شورای شهر شک داشتم، هرگز برای قبول دیگر پست‌های سازمانی، از عضویت شورای شهر ارومیه استعفا نمی‌دادم.

وی ادامه داد: پیرو اعتماد دولت تدبیر و امید و دعوت استاندار آذربایجان غربی برای فعالیت به عنوان معاون امور استاندار، بار مسئولیت خود را از سنگری به سنگر دیگر منتقل کرده‌ و آماده انجام وظیفه در قالب این سمت هستم.

عضو سابق شورای شهر ارومیه در حاشیه تحلیف از مهران حاجیلو به عنوان عضو جدید شورای شهر ارومیه نیز ضمن آرزوی توفیق برای وی در این سمت، گفت: حاجیلو دارای شخصیتی متدین و متعهد بوده و امید است با تکیه بر تجربه و توان خود، مایه برکات بیشتری برای این شورا باشد.

Print
1076 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان