• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مهار شعله های آتش در تعمیرگاه خودرو
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مهار شعله های آتش در تعمیرگاه خودرو

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش‌سوزی دو باب تعمیرگاه خودرو با حضور به موقع آتش‌نشانان ایستگاه دو مهار شد.
به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، حسین سرباز رشید بیان کرد: پس از مشاهده شعله‌های آتش و دود از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته شد و در پی آن ستاد فرماندهی  بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۲ را به محل حادثه واقع در آخر خیابان شیخ شلتوت روبروی خانه‌های سازمانی اعزام کرد.

وی افزود: هنگام رسیدن نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه، مشاهده شد یک باب تعمیرگاه خودرو به دلایل نامعلومی دچار حریق شده و شعله‌های سرکش آتش و دود به آسمان زبانه می‌کشد و از طریق سقف در حال سرایت به تعمیرگاه‌های همجوار است.

سرباز رشید خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت نكات ایمنی، قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آتش‌نشانی سریعاً پس از باز کردن درب ورودی مغازه خود را به کانون حریق رسانده و عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.

به گفته وی با توجه به این که ۸ دستگاه خودروی سواری در تعمیرگاه اول که کانون حریق اولیه بود و ۵ دستگاه خودرو نیز در تعمیرگاه دوم پارک بودند، آتش نشانان با تمام توان مشغول خاموش کردن آتش شده و توانستند آتش سوزی را پیش از سرایت به خودروها و همچنین قسمت‌های دیگر تعمیرگاه همجوار، مهار و کاملاً خاموش کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه یادآور شد: آتش‌نشانان پس از مهار کامل آتش‌سوزی، انجام عملیات لکه‌گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله و ارائه نکات ایمنی به مالک، پس از تحویل محل به نیروی انتظامی و مالک به عملیات خود پایان دادند.

Print
64 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان