• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نجابت و مهمان نوازی مردم ارومیه باعث افزایش متکدیان می شود
Anonym

نجابت و مهمان نوازی مردم ارومیه باعث افزایش متکدیان می شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، حسین بخشایشی؛ نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با تکدی گری گفت: قرار بر این شده است تا متکدیان شهرستان ارومیه با همکاری های متولیان امر همچون فرمانداری، نیروی انتظامی، بهزیستی و سایر دستگاه های مربوطه جمع آوری و در محل و مکانی مناسب ساماندهی  و متکدی های مهاجر نیز به شهرستان خود بازگردانده شوند.

وی ادامه داد: از مردم درخواست داریم هر کجا متکدی مشاهده کردند با شماره تماس 137تماس بگیرند و مراتب را اطلاع دهند تا دستگاه های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه درباره تفاوت شهر ارومیه با دیگر شهرها از نظر تکدی گری گفت: اگر ارومیه را به طور مثال با شهرستان تبریز مقایسه کنیم در ورودی تبریز تابلویی وجود دارد که نوشته شده به شهر بی گدایان خوش آمدید! نجابت و مهمان نوازی مردم ارومیه باعث می شود که هر شخصی که به ارومیه می آید و درخواست هزینه و پول می کند قطعا همه دست به جیب کرده و به او پولی پرداخت می کنیم که این باعث می شود در این شهر پذیرش، استقبال و حضور متکدیان افزایش یابد ولی به واسطه حرکتی که ما انجام می دهیم این آمار کاهش می یابد.

 بخشایشی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز از بسیاری شهرها و شهرستان آماری به مراتب بهتری در زمینه تکدی گری را داریم.

Print
630 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان